Stukken plastic achter de koplampen?

  • Onderwerp starter Deleted member 4363
  • Startdatum
D

Deleted member 4363

Gisteren even het ruitenspul bijgevuld, zie ik tot mijn verbazing een stuk plastic zitten aan beide zijdes achter de koplamen.
Plastic zit vast en met een soort schuim erin
Ik heb echt geen idee wat hier de bedoeling van is.
Het enige wat ik kan bedenken is:
- monteur iets vergeten weg te halen bij aflevering..
- schade iets van isolatie/ opvulling (hoop dat er geen schade is geweest)
Binnenkort oem xenon monteren en maar eens zien wat het is.......


image.jpg image.jpg
 
Gisteren even het ruitenspul bijgevuld, zie ik tot mijn verbazing een stuk plastic zitten aan beide zijdes achter de koplamen.
Plastic zit vast en met een soort schuim erin
Ik heb echt geen idee wat hier de bedoeling van is.
Het enige wat ik kan bedenken is:
- monteur iets vergeten weg te halen bij aflevering..
- schade iets van isolatie/ opvulling (hoop dat er geen schade is geweest)
Binnenkort oem xenon monteren en maar eens zien wat het is.......


image.jpg image.jpg
Ik denk dat het te maken heeft met vocht.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Okee guys, gisteren aan de monteur gevraagd en het heeft niets met vocht of geluidsisolatie te maken. De ''sponzen'' zijn voor het zijscherm zodat deze niet gaat klapperen of bewegen bij hogere snelheden vanaf 120km/h. Blijken ook bij de achterlichten ergens te zitten, is dus puur om alles snug en tight te houden ;)

Nieuw bij volkswagen, de VW tampon!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!