Stroomuitval tijdens rijden Polo 6R

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 14313
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 14313

Goeiemorgen,

Is er iemand die ervaring heeft met bovenstaande probleem? Het begon met de airco die niet werkte en vervolgens viel ineens de stroom uit tijdens het rijden. Alle alarmbellen gingen af en reed ik verder zonder stuurbekrachtiging. Steeds meer viel uit, de naald van de snelheidsmeter begon kuren te vertonen en viel op het laatst ook uit. Toch thuis aangekomen viel het me op dat ik de ramen niet meer elektrisch kon sluiten en dat de verlichting van de radio en de blower aanbleven nadat ik de sleutel uit het contact had gehaald. Kort daarop probeerde ik de auto weer te starten en had hij helemaal geen stroom meer. Maar een paar uur later wel weer, alleen heb ik niet geprobeerd hem te starten. Het is een oud bessie van 2010 met 450.000 km op de teller en rijd op de tweede accu
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!