storing voor koelvloeistof controleren& storing ruitenwisser

Goedeavond allen,

Ik heb sinds kort een storing voor koelvloeistof controleren& storing ruitenwisser

-Ook mijn koplampen gaan standaard aan ookal staan ze uit.
- achterlichten werken niet meer
- knipperlicht werkt niet meer
- kofferbak gaat niet meer open
- interieur licht blijft aan staan wanneer je heb vergrendeld
- volgens mijn auto staat er een deur open terwijl alles dicht zit.
- achterruit verwarming werkt niet meer
Sport dempers werken niet meer
- ruiten wissers stoppen niet met wissen als je ze 1 x aanzet

Heeft toevallig iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en of er een oplossing voor is?

Ik heb heb uitgelezen storingen waren
‘Onbekend’ code 137984
Relais 1 voor vooruitwisser ‘ kortsluiting met plus b12d412
Noodprogramma actief c10ca00
Sloteenheid centrale vergrendeling alle zijde


Ik heb geprobeerd alles te wissen maar komt terug
Ook geprobeerd voor 15 min accu los te halen. Werkt ook niet.

Ik heb voor dat de storingen kwamen de achter bumper gedemonteerd en terug geplaatst. Na het terug plaatsen en van het stoepje afrijden kwam te storing.
Wellicht een stekker los of een relais ?
 
Volkswagen  Polo 6C/6R  1.4 TSI 150pk 
15 minuten is te weinig, koppel de hele accu los en laat het zeker een half uur zo zitten en dan weer alles aansluiten.

Zoals jij het beschrijft lijkt het veel op de limp modus, die heb ik meerdere keren gehad. Bovenstaande hielp voor mij. Baat niet schaad niet toch?
Ik heb hem zelf 45 min gedaan maar dit heeft ook helaas geen baat
 
Volkswagen  Polo 6C/6R  1.4 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!