Storing mistlampen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mede polorijders,
Vraagje, kans is groot dat Iichel dit wel weet (de alleskenner), ik heb een polo 6C en daarbij in mijn mistlampen LED verlichting geplaatst. Daar rijd ik nu al een jaar mee rond en nooit een storing gehad. Nu heb ik sinds eergisteren een storing op het dashboard met de volgende melding: Controleer Dagrijverlichting Rechts. Als ik de lampen op de Auto stand heb, krijg ik deze melding en doet mijn rechtse mistlicht het niet. Maar als ik de mistlampen zelf aanzet, dan doet hij het weer wel.

Gisteren bij de garage geweest, die zeggen het niet te weten en hebben nu halogeen lampen erin gedaan. Daarbij vroeg hij of ik het even wilde aan zien, ik stapte in me auto en gelijk weer de storing. Nu wil hij dat ik het tot het weekend aan kijk en dan na het weekend terug kom.

Heeft iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Mistlicht of dagrijlicht?
Want dat zijn 2 verschillende dingen he.

Edit: we gaan een spelletje doen.
...mogelijke antwoorden zijn:
...dagrijlicht en doet het
...dagrijlicht en doet het niet
...mistlicht en doet het
...mistlicht en doet het niet

Dus je mag iets posten als:
Lamp 1 is een... (vul goede antwoord in)
Lamp 2 is een... (vul goede antwoord in)

Moraal van het verhaal: bij een storing op je DRL, moet je niet naar je mistlicht gaan kijken, maar naar je DRL Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • lp3.jpg
    lp3.jpg
    65.9 KB · Weergaven: 43
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Iichel, ja nu dus wel met de halogeen erin. Op de stand 0 doen beide lampen het. Maar toch houdt ik nu de storing. Maar ik wil niet met halogeen DRL blijven rijden me mistlampen doen het overigens ook gewoon topic heeft een wat verkeerde naam :$!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Oke vanaf het begin!
Mijn DRL rechtsvoor geeft een storing aan (toen er LED verlichting in zat, die er al 1 jaar in zit). Nu ben ik bij de garage geweest die kunnen het niet oplossen, dus hebben ze er Halogeen DRL verlichting in gedaan (zowel links als rechts). Echter branden ze wel op de 0 stand en tevens ook op de Auto stand, maar toch heb ik op mijn dashboard de storing: Controleer DRL Rechtsvoor.

Mijn garage kerel zei kijk maar even aan wat de auto doet en anders kom maar terug. Daar heb ik dus vrij weinig aan, aangezien de storing meteen weer op het dashboard verscheen. Het is wel zo dat ik niet met Halogeen DRL verlichting wil rijden, maar gewoon met mijn LED verlichting (die wel voorzien is van canbus).

Hopelijk is het zo wat duidelijker, is even lastig om het te omschrijven aangezien ik vrij dyslectisch ben dus excuses voor gebrekkig nederlands Stick Out Tongue!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Het gaat om een 6C inderdaad. De fitting van de lamp zelf, zat wel los toen ze het lampje eruit haalde. Maar dan zou de storing toch weg moeten zijn met een nieuw halogeen lampje?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!