Stop als moderator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo mensen,

De vaste bezoekers zullen al gemerkt hebben dat ik de laatste maanden niet meer zo actief ben als moderator.

Dit komt onder andere door een verbouwing en verhuizing, er zijn nog vele kleine klusjes te doen.
Ook liggen mijn prioriteiten nu ergens anders en heb ik simpelweg geen tijd en puf om deze functie nog langer door te zetten.

Wellicht in de toekomst want het sparen voor een aw gaat uiteraard gewoon door en ik zal ook nog steeds met plezier gebruik blijven maken van het forum.

Dus bij deze zijn jullie op de hoogte en wens ik jullie allemaal het beste en wie weet voor de toekomst.

Houd het netjes met elkaar en heb respect voor elkaar.

Met vriendelijke groet

Martien
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!