Stootstrips voor op de deuren verkrijgbaar orgineel VW

Ik ben het met jullie eens, dat het er niet mooier op wordt met de strips.
Maar in kleur gespoten, ziet het er al een stuk beter uit.

En een stukje bescherming vind ik toch wel belangrijk.

Alleen die hoekstrips bij de bumper, die zijn pas lelijk....
 
Hoop meningen!! Altijd mooi natuurlijk. De stelling dat mensen maar eens uit moeten kijken en op andermans spullen moeten passen ben ik al een tijd voorbij, de ervaring van de mentaliteit van de mensen anders is ken ik inmiddels!

Dat het niet heel mooi kijkt, nee denk ik ook niet. Maar als in mijn topic gezegd ben ik blij dat ik een zwarte polo heb!

En de artikelen op de website: oppassen bij mijn dealer gaven ze aan dat zij zelfs een ondeugdelijke serie (passen niet goed) hebben gecanceld. En daarbij de orginele bij de dealer die er via Pon weer aankomen kosten maar 65,- das 30/40 euries cheaper!
 
Kooitje zei:
ik heb ook stootlijsten op mijn polo laten zetten en in de kleur van de auto laten spuiten in Reflex Silver lijkt super mooi en op de zij kant staat polo zie foto bij nieuwe polo
Bij/door Century laten doen? Kosten? Ik woon in de (binnen)stad en overweeg ook de strips te laten plaatsen.
 
polofreak zei:
Kooitje zei:
ik heb ook stootlijsten op mijn polo laten zetten en in de kleur van de auto laten spuiten in Reflex Silver lijkt super mooi en op de zij kant staat polo zie foto bij nieuwe polo

Zitten ze niet zo laag dat je toch nog tegen deukjes van andermans deuren aanloopt?

Denk ik ook, Bij de A8 en Phaeton zitten ze ook hoger: nu hangt de stootstrip onderaan de knik in de deur en naar mijn smaak moeten ze bovenaan de knik staan.. In koetswerkkleur zijn ze toch vet hoor!!
Ik vind dit super-interessant want ik wil graag stootstrips met chroom :cool:

Grtz
 
heb ze bij de dealer hier in Groningen er op laten zetten en in de kleur van de auto laten spuiten heb ik bij de koop van de auto de er bij gepraat kosten ongeveer 90 euro en dan de spuitkosten nog

FotoEJCDT7YGD-1.jpg


zal er nog even een foto van maken met een goede camera.
 
heb geen idee wat het spuiten kost heb ze zo er bij gepraat toen ik de auto kocht, maar denk zelf rond de 100 euro. wat je kunt doen heb ik ook wel eens gedaan bij de schade afdeling vragen als ze nog een auto in jou kleur moeten spuiten en als ze jou lijsten dan ook mee kunnen spuiten meestal doen ze dat nog wel voor een zacht prijsje.

even een foto gemaakt hoop dat hij duidelijk is.


FotoRRK6OKHAD-1.jpg
 
Zooo ziet er erg netjes uit hoor!!! zou het ook staan op een witte bm maar dan de strip zwart laten in combinatie met een zwart carbondak, zwarte carbonspiegels,en zwarte velgen! graag jullie mening? gr,Guido
 
Het ongespoten kunstof is vaak niet het mooiste qua looks. Veel mensen, waaronder ikzelf spuiten zelfs de mistlampkappen en grill randen daarom.

Zou ze dan nog eerder eerst wrappen met folie voordat je ze erop maakt
 
Ik heb ze net besteld. Kaal komen ze op ong. €64,=.
Omdat ik een zwarte Polo heb, wil ik ze eerst ongespoten zien, waarna ik de beslissing neem ze al of niet te laten spuiten.
Áls ik ze laat spuiten moet ik er nog voor mezelf uit komen of ik het 'Polo' embleem ook mee laat spuiten of niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!