Stootstrips voor op de deuren verkrijgbaar orgineel VW

Stom toevallig kwam ik er tijdens het surfen op internet achter dat er originele deurbeschermers te krijgen zijn. Ik ben naar de dealer hier gereden en zij wisten hier niet eens van het bestaan?!?! Gelukkig had ik de link van de pdf file en nam de magazijnman de moeite te kijken. Zoeken in het landelijke systeen gaf geen info. Hij heeft Pon gebeld en ze zijn te krijgen maar door een niet precies passende levering ff onhold gezet. Over +/- 2 weken zijn ze weer leverbaar. In het zwart en alleen voor vijf deurs. Ze kosten 65,- zonder en 90,- euries incl montage.

Gelukkig rij ik een zwarte. Voor wie meer info of het artikelnummer wil laat maar horen!
 
Ik bestel ze sowieso. Momenteel heeft mijn dealer ze in backorder. Had gebeld met Pon omdat hij ze niet kende en ook niet kon vinden in het onderdelensysteem van VW. Komt omdat er een levering gedaan was die niet goed pastte, China levering??!! :lol: Pon verwacht ze over tweeweken weer te kunnen leveren en de dealer belt me dan.Zodra ik ze heb post ik een foto.
 
ropo2002 zei:
Ik ook heel erg. Ben nu als de dood met parkeren in vakken. Voor je het weet een kras of deuk. Heb geluk dat ik een zwarte polo heb! Je hoort van me!

Nou...je bent niet de enige! Ik probeer 'm meest van tijd in een hoekvak te zetten, zodat cker 1 kant onbeschadigd blijft. Mensen moet toch echt 's uitkijken met uit-en instappen en helemaal met die kleine koters van ze!!! :evil:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!