Stoelverwarming in een Polo 6R naderhand inbouwen

Hoi allemaal,
ik ben redelijk nieuw in Pololand en heb sinds een kleine maand een 6R Bluemotion. Deze heeft zo'n beetje alle opties (excutive plus pakket, stuurbediening, getinte ruiten, mooie velgen, bluetoothtelefoon etc) en verkeert in vrijwel nieuwstaat.
Toch mis ik iets: originele stoelverwarming via de originele schakelaars. Want ik heb geen winterpakket.
Ik heb al wat rondgeneusd:
ebay.de staat vol met originele stoelverwarmingschakelaars, stuurapparaten en zelfs voorgeconfectioneerde kabelbomen. Dat kost alles bij elkaar een acceptabel bedrag. Ik heb de originele VCDS uit de USA en kan dus ook coderen.
Maar de kneep lijkt hem te zitten in de stoelverwarmingselementen. Iemand enig idee hoe je die niet al te duur kunt vinden? Ik kan wel een heel nieuw interieur vinden, maar dat vind ik toch te dol. Mijn interieur is als nieuw en dat ga ik niet alleen vanwege een paar verwarmingsmatjes wegdoen. Ik heb ook matjes gezien die je zelf kan knippen, maar die hebben dan weer een eigen schakelaar en ik wil het zo OEM als mogelijk hebben. Ik vind ook die twee lege plekken van de schakelaars storend in mijn auto.

Wie kan me wat tips geven? Wat heb ik nog meer nodig?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Ik zie dat je twee Heizelemente 6R0963557D en twee Heizelemente 6R0963555F nodig hebt, kosten in Duitsland € 106,86 dus € 427,44, tja da's wel heel erg veel dus dan kost het allemaal samen ruim € 550. Vind ik toch wel te. Eens kijken of aliexpress ook de matjes heeft.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Ja , ik begrijp dat je origineel wilt maar vond ik zelf te duur. Ik heb nu voor de winter soelverwarmingsmatjes van de liddl ,drie weken geleden gekocht voor 14 euro per stuk en dat werkt erg goed . Je spaart in de winter je originele bekleding. Na de winter er gewoon weer uit.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion