Stoelverwarming aansluiten,hoe??

dit is wat elsa zegt: t15n/5 (stuurapparaat) naar t73a/36 op J519 (BCM) in polo 6c

Vaag ofnie... Duidelijk dat er niks zit of heeft gezeten.
Weet jij of iemand al eens een bcm swap heeft gedaan op een 6C?
Als ik er ooit toch aan ga beginnen welke zou ik dan het beste kunnen hebben, of zit hier ook weer zo'n fraai componenten beschermingsmodul in?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
De kabel is NIET nodig weet ik uit ervaring, deze enkele draad is voor een zgn lin-bus (master slave constructie waarbij de BCM de master is en de sitzheizung steuergerät de slave is. Op de lin-bus komt een simpel bericht van inschakelen of uitschakelen naar gelang stand van de moto). Ik heb het de afgelopen vakantie ook ingebouwd. Vreemd genoeg had ik al een draad in pen 36 zitten. Ik heb deze draad dus afgeisoleerd en een relais in de voeding gezet. Niet origineel, werkt wel zo goed :mrgreen:Stick Out Tongue

hallo ik zit ook opgezadeld met B528 lin-bus ik moet een lus maken met kabel van licht sensor naar bcm t73c 15 voor automatische licht en regen sensor

weet me god niet wat li-bus is en waar ik die kan vinden hellp aub
 

Bijlagen

  • IMG_4115.JPG
    IMG_4115.JPG
    869.1 KB · Weergaven: 31
polo  polo 6c  1,2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!