Stoelbekleding R-Line

Ja hoor, eerste 'schade' is een feit. Heb een klein brand gaatje in de zitting (bestuurderskant). Ik was benieuwd of dit ook apart te bestellen is via de dealer of dat ik een heel nieuw voorstoel moet aanschaffen.

Indien dit apart te bestellen is waar kan ik het onderdeelnummer vinden ? Of mischien nog beter, wat is het onderdeelnummer voor een R line bestuuderskant zitting?

PS: Die bekleding van een Polo AW R line is in vergelijking tot Polo 6C R line bekleding veel kwetsbaarder.... Helaas :(
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Zojuist een offerte opgevraagd bij Dr Vinyl. Bedankt Pigeon. Ik ben wel benieuwd hoe ze het herstellen tot de originele staat. Zie je geen verschillen tussen de stoffen?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Normaal gezien vullen ze brandgaatjes met een soort lijm en daarop vezeltjes in de kleur van je bekleding. Zie dus haast niet meer.
Alleen als je weet dat het er zit.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!