Stoel airbag overzetten

Binnenkort wil ik mijn bm interieur vervangen voor een r-line interieur.
Hierbij moet ik de airbags uit mijn eigen stoelen halen en die moet ik overzetten in mijn nieuwe stoelen (r-line).
Kan iemand mij uitleggen wat ik hiervoor allemaal moet doen?
De bekleding er af? Helemaal of gedeeltelijk?
Ik kan op het forum hier over nog geen how to vinden.
Misschien is het een idee om dat aan te maken.

En nog een vraag heeft iemand een idee hoe ik de stoelverwarming over kan zetten?
Dit is toch wel zeer aangenaam met de komende winter
 
let wel op dat niet alle airbags zomaar uitwisselbaar zijn, zeker niet bij die luxe interieurtjes (blue gt, leer), dan ben je zo weer 300 euro verder voor nieuwe airbags

zoek even iemand met etka die je erbij kan helpen mbt de airbags
 
Ik heb @onair al een PM gestuurd met de info.
Het is best te doen alleen is het bij de eerste stoel even uitzoeken hoe alles los gaat.
Airbag is inderdaad niet altijd gelijk, ik heb dit opgelost door wat schuim weg te snijden. De bevestigingspunten zijn gelijk.
uiteraard is dit wel op eigen risico...
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ik heb @onair al een PM gestuurd met de info.
Het is best te doen alleen is het bij de eerste stoel even uitzoeken hoe alles los gaat.
Airbag is inderdaad niet altijd gelijk, ik heb dit opgelost door wat schuim weg te snijden. De bevestigingspunten zijn gelijk.
uiteraard is dit wel op eigen risico...

Nou alles is gelukt en om dat ik ook mijn stoel verwarming over moest zetten moest de hele bekleding er ook af die heb ik gelijk maar in de wasmachine gedaan.
Alles is helemaal goed gegaan.
Bedankt nog voor je foto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
Nou alles is gelukt en om dat ik ook mijn stoel verwarming over moest zetten moest de hele bekleding er ook af die heb ik gelijk maar in de wasmachine gedaan.
Alles is helemaal goed gegaan.
Bedankt nog voor je foto's.
kun je de fotos hier niet even posten, dan hebben de andere forumleden er ook nog iets aan?
 
VW  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!