Voorstellen Steve AW R-Line

Ondertussen weer een tijd verder.

De volgende aanpassing zijn aan de auto gedaan;

- front splitter is gemonteerd
- spiegels zwart gewrapt
- vinyl overlay van Badgeskins vervangen voor een zelf gecreerde overlay, tevens het nieuwe VW logo.
- chrome lijntje in grill zwart gewrapt
- auto stage 1+ laten chippen icm DSG stage 2 bij VAGtechniek, helaas ben ik hier ontevreden over en heb ik 6 juni een nieuwe afspraak staan bij VAGtechniek. Hopelijk kunnen zij het probleem met de DSG oplossen.
- Gister mijn nieuwe velgen gemonteerd. Ik heb de originele Golf R wielen erop: 18 inch Pretoria hoogglans zwart. Omdat deze wielen 5x112 zijn ipv 5x100, heb ik adapters geplaatst zodat ze passen.

IMG_1488-1.jpgBekijk bijlage 97618ADD-474F-4B60-9855-C0C7AC0361A6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Prachtige auto Steve! Vraagje: zit er op de polo ook parkeerassistent? Ik heb zelf ook een Polo highline business r. Volgens de configurator en de website zit dat standaard op de highline business r. Ik kon het ook niet aanvinken, omdat het bij de standaarduitrusting staat. Ik kan het helaas niet vinden, dus ik denk niet dat het er op zit :I misschien is door corona het productieprocess aangepast?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Prachtige auto Steve! Vraagje: zit er op de polo ook parkeerassistent? Ik heb zelf ook een Polo highline business r. Volgens de configurator en de website zit dat standaard op de highline business r. Ik kon het ook niet aanvinken, omdat het bij de standaarduitrusting staat. Ik kan het helaas niet vinden, dus ik denk niet dat het er op zit :I misschien is door corona het productieprocess aangepast?
Als je de Polo AW HBR hebt zit er standaard parkeerassistent op (voor en achter sensoren) & automatisch inparkeren.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Ondertussen weer een tijd verder.

De volgende aanpassing zijn aan de auto gedaan;

- front splitter is gemonteerd
- spiegels zwart gewrapt
- vinyl overlay van Badgeskins vervangen voor een zelf gecreerde overlay, tevens het nieuwe VW logo.
- chrome lijntje in grill zwart gewrapt
- auto stage 1+ laten chippen icm DSG stage 2 bij VAGtechniek, helaas ben ik hier ontevreden over en heb ik 6 juni een nieuwe afspraak staan bij VAGtechniek. Hopelijk kunnen zij het probleem met de DSG oplossen.
- Gister mijn nieuwe velgen gemonteerd. Ik heb de originele Golf R wielen erop: 18 inch Pretoria hoogglans zwart. Omdat deze wielen 5x112 zijn ipv 5x100, heb ik adapters geplaatst zodat ze passen.

IMG_1488-1.jpgBekijk bijlage 97618ADD-474F-4B60-9855-C0C7AC0361A6.jpeg
bah wat lekker
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Ondertussen weer een tijd verder.

De volgende aanpassing zijn aan de auto gedaan;

- front splitter is gemonteerd
- spiegels zwart gewrapt
- vinyl overlay van Badgeskins vervangen voor een zelf gecreerde overlay, tevens het nieuwe VW logo.
- chrome lijntje in grill zwart gewrapt
- auto stage 1+ laten chippen icm DSG stage 2 bij VAGtechniek, helaas ben ik hier ontevreden over en heb ik 6 juni een nieuwe afspraak staan bij VAGtechniek. Hopelijk kunnen zij het probleem met de DSG oplossen.
- Gister mijn nieuwe velgen gemonteerd. Ik heb de originele Golf R wielen erop: 18 inch Pretoria hoogglans zwart. Omdat deze wielen 5x112 zijn ipv 5x100, heb ik adapters geplaatst zodat ze passen.

IMG_1488-1.jpgBekijk bijlage 97618ADD-474F-4B60-9855-C0C7AC0361A6.jpeg

Ik durf te zeggen dat dit mijn favoriete AW van het forum is. Man wat een smaak! Dikke kletser!
 
Ik durf te zeggen dat dit mijn favoriete AW van het forum is. Man wat een smaak! Dikke kletser!
Eens! Ik wil wel meer foto's voor de instagram-loze ouwe lui onder ons.
Geiler dan dit word het toch niet?

1595599699581.png
1595599712850.png
1595599722187.png
1595599733601.png

Dit vind ik echt heel tof om te lezen jongens! Ik ben zelf ook heel erg blij met wat het geworden is.

Ik zal proberen ook wat vaker foto's te posten in dit topic!
Ziek. Krijg toch wel erg de neiging om toch die donkere led-achterlichten te bestellen..
Ik heb mijn achterlichten ook nog eens extra getint met lampen folie van Luxe Light Wrap. Hier heb je 3 tinten in : licht, middel en donker. Ik heb de middelste tint!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Dit vind ik echt heel tof om te lezen jongens! Ik ben zelf ook heel erg blij met wat het geworden is.

Ik zal proberen ook wat vaker foto's te posten in dit topic!

Ik heb mijn achterlichten ook nog eens extra getint met lampen folie van Luxe Light Wrap. Hier heb je 3 tinten in : licht, middel en donker. Ik heb de middelste tint!
All credits to you! Wat voor setup gebruik qua camera?
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Helaas is vannacht mijn front splitter gesneuveld toen ik 206 km/u reed. De mee geleverde bevestigingsschroefjes konden dit blijkbaar niet aan!

Wel direct een nieuwe besteld, deze ga ik monteren met boutjes, moertjes en ringetjes.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Wow
Waarderingen: Snowdude en Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!