Voorstellen Stef's 6C Lounge (1.2 tsi)

Beste Polo fanaten,

Sinds enkele maanden rijden wij een Polo 6C. In principe als 2e auto naast mijn Golf, maar stiekem rijd ik ook best vaak in de Polo... Fijne wagen! :)
Het is een 1.2 tsi Lounge edition uit 2015 met best veel opties. De belangrijkste voor ons waren;
- Full led koplampen
- Climatronic
- ACC

We kochten de Polo op winterbanden en met verlaging (dmv Lowtec schroefset). Ik wilde graag een auto waar ik niet al te voorzichting mee hoef te zijn, dus de schroefset is er meteen onderuit gegaan. Mochten er liefhebbers zijn... de schroefset mag overgenomen worden.

Verder geen wilde plannen met de auto. Enkele aanpassingen die ik wel heb gedaan:
- Apple Carplay geactiveerd
- Chrome sierstukje uitlaat
- Winterbanden eraf, zomerbanden erop (dus ook nog een setje Falken winterbanden over... 7mm profiel in de maat 215-45-16)

Op het forum wil ik vooral wat inspiratie op doen om de achterkant nog iets dikker te maken en wie weet wat ik nog meer tegenkom.... R-line bumper is het mooist imo, maar zoveel wil ik er niet aan uitgeven. Dus misschien zie ik hier nog wel wat andere ideeën. Hieronder enkele foto's van de Polo en een keer naast zijn snelle broeder.

Groeten,
Stef
 

Bijlagen

  • IMG_8087.jpg
    IMG_8087.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 65
  • IMG_8090.jpg
    IMG_8090.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 63
  • IMG_8180.jpg
    IMG_8180.jpg
    998 KB · Weergaven: 65
  • IMG_8188.jpg
    IMG_8188.jpg
    833.3 KB · Weergaven: 64
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 66kw 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en XConvict
Bedankt voor het warme onthaal en de reacties, leuk om te lezen. De polo staat nu inderdaad op het standaard onderstel. Wel wat hoog op de pootjes en de wielen vallen een beetje naar binnen, dus daar zouden spacers eigenlijk wel mooi zijn.
Goede tip voor de bumpers, ik kan het inderdaad best in de gaten houden. Wie weet komt er iets moois langs.

@dennis lander , zie het wel vaker. Volgens mij is het wanneer je een radar in de voorbumper ziet zitten. Die houdt afstand tijdens het rijden en remt in 'noodsituaties'. Ik ben het gewend vanuit de golf en vindt het wel fijn. Er zijn ook veel mensen die het maar irritant vinden. Ieder zn ding. Ik vond het ook best een luxe feature op een Polo.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 66kw 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!