Staudts nieuwe Polo 1.2 TDI BM

Goed bezig Yvo!
Hoe bevalt de digitale radio?
Ja bevalt super! Alleen nog even een GPS-antenne en Mic installeren.

Toevallig iemand nog een tip voor de Mic als je geen grote dakunit hebt? Ik heb alleen de VW-set gezien, met zo'n blokje voor in de unit.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
even wat anders, maar bevalt de 1.6 tdi een beetje? en helemaal hoe die nu gechipt is?
Zeker! Hij was standaard 75pk (69 op de bank) nu 140 op de bank, het dubbele dus. Ongeveer 7 sec van 0-100 en top van 225. Ik merk wel dat de dubbelemassa vliegwiel zwakker is geworden. Als hij de 2 ton maar haalt [emoji28]

En ik zag dat durban zijn 1.6tdi op 170pk heeft gekregen, ik voel kriebels.... [emoji16]
 
Zeker! Hij was standaard 75pk (69 op de bank) nu 140 op de bank, het dubbele dus. Ongeveer 7 sec van 0-100 en top van 225. Ik merk wel dat de dubbelemassa vliegwiel zwakker is geworden. Als hij de 2 ton maar haalt [emoji28]

En ik zag dat durban zijn 1.6tdi op 170pk heeft gekregen, ik voel kriebels.... [emoji16]

okee, nouja zal wel goed gaan toch? anders chippen ze hem niet zover volgensmij. maar hoe merk je het dan?
is de 1.6 tdi met dsg ook wel te liften naar 140pk aangezien het een automaat is?
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
okee, nouja zal wel goed gaan toch? anders chippen ze hem niet zover volgensmij. maar hoe merk je het dan?
is de 1.6 tdi met dsg ook wel te liften naar 140pk aangezien het een automaat is?
Ja rijdt heerlijk. Jep de 1.6 dsg is ook te chippen alleen moet je evt de dsg bak ook laten optimaliseren. In ieder geval is het goed om de nm niet hoger dan 300 te laten chippen. Daar kunnen die bakken niet tegen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!