Staudts nieuwe Polo 1.2 TDI BM

Zo, mijn eerste auto! Niet verwacht dat mijn eerste auto een VW Polo uit 2010 zou zijn. Een barrel van een euro of 600 euro lag meer in de verwachtingen. Maar mij hoor je niet klagen... Stick Out Tongue

Hierbij wat foto's van mijn nieuwe bolide. Hij is nog helemaal standaard. Het eerste wat ik direct gedaan heb is het verwijderen van de BM-batch aan de achterkant.

Plannen op korte termijn:
- R-line grill (is onderweg)
- 17 inch R-line velgen
- VW Xenon LED
- Privacy glass
- LED binnen- en kentekenverlichting
- High line chroomlijst in bumper voor
- Een hele lijst met VCDS aanpassingen
- Luxe kentekens (check!)
- Bestickering van mijn bedrijf (halve check)

Foto's:






Deel 1 van de bestickering zit er op. Er komt alleen nog een subtiele sticker op de achterkant met de website van mijn bedrijf.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: HJV en Marco71
Welkom hier! Leuke plannen heb je.

Staudt van Staudt Twenthe toevallig? Stick Out Tongue

Ja, niet geheel toevallig... Haha!

Welkom!
Leuke plannen inderdaad, maar er is ook nog inspiratie genoeg op het forum..

Nog even een toevoeging voor je lijstje;
Radio en climacontrol vervangen door de zwart-wit variant (ipv rood-blauw).

Stond op de planning. Naast het feit dat ik de zwart-wit variant mooier vind, is de blauwe wel heel fel... Tip waar ik die dingen kan krijgen? Marktplaats? eBay?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Leuke auto met leuke optie's !!

Bijna iedereen past zijn BM aan naar de minimale eisen die er op moeten zitten
Highline grill
xenon
15 wordt 16/17 inch
Kentekenplaten
Etc
Etc
Hadden ze dit niet beter af-fabriek kunnen doen ;)...
 
Zooo, vandaag mijn nieuwe 16" Mallory R-line velgen op nieuwe continental banden opgehaald. Dat maakt het een hele andere auto... :)

Auto is voorbereid voor Xenon en de adapters zijn binnen, nu nog even een mooie set Xenon lampen scoren.

Begint al ergens op te lijken... :cool:



 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock, HJV en Yannick
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!