start niet

Hoi
Ben nieuw hier en heb een vraag over de polo 1.2 12V 2002 van me dochter die start soms niet wat me opvalt is dat de contact lampje dan niet branden. Heb er al een nieuwe accu in gezet omdat ik dacht geen lampjes geen stroom in de accu.( geen succes)
heb er extra massa kabels op gezet dacht dat het daar aan lag ook niet helpen. het rare is hij doet het soms wel en vaak ook niet dan is het sleutel omdraaien en starten. wie o wie heeft dit wel eens gehad of weet raad.
MVG Jaap
 
Volkswagen  Polo 2002  1.2 12V AZQ motor code 
bedankt voor jullie reacties het lag niet aan het contact slot ,startmotor, zekeringen,accu
er is wat aan me klok gedaan maar weet nog niet precies wat, zins dien gaat alles goed als ik weet wat het precies is zal ik het laten weten voor andere.
 
Volkswagen  Polo 2002  1.2 12V AZQ motor code 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!