Starsky stopt als admin

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsky

Voormalig Admin
7,154
1,036
326
Beste leden van het MyPolo forum,

In overleg met Johan heb ik besloten om te stoppen als admin van dit forum.
De laatste tijd ben ik weinig tot niet meer actief geweest op het forum, mede door een andere auto en eigenlijk te weinig tijd om het forum dagelijks te onderhouden.

In de tijd als moderator en admin heb ik het forum zien uitgroeien tot een groot Polo forum waar veel kennis aanwezig is.
Ik wil dan ook iedereen bedanken voor de mooie tijd hier en zal zeker nog wel een keertje komen buurten.
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock en NickD
Namens mij (en ik denk dat ik ook namens @Maik mag spreken): super bedankt voor alle inzet alle jaren, starsky is al bijna lid sinds het begin van MyPolo en ik ga hem zeker missen!!

Namens mij persoonlijk komt er binnenkort nog een presentje jouw kant op als laatste dank! Ik hoop dat je zo nu en dan nog eens opduikt hier, al is dat vrij lastig als je geen Polo meer bezit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!