Stappenplan Tweeters inbouwen

Hallo ik heb een tijdje geleden mijn geluidsinstallatie in mijn auto vervangen door een prachtig setje van Phoenix Gold en nu moet ik alleen nog mijn tweeters aanpakken. Nu is mij vraag of iemand mij met een stappen plan er door hewn zou kunnen helpen zodat ik bij het stuntelen niet de hele boel verniel. Het gaat om de tweeters achter de stijlen van de voorruit.

Mvg,
Vincent
fbaa062ed0823df597660aa1754c214b.jpg


Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6R  1.2 
Precies wat Pigeon zegt. Als je helemaal bovenaan je vinger er tussen wurmt en je trekt voorzichtig, klikt deze zo los.
er zitten een stuk of 4-5 klemmetjes.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
Oké fijn dan ga ik dat maar is proberen [emoji6] weten jullie toevallig of ik ook net als voor de andere speakers een verloopstekker nodig heb?

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!