Stanley6R :: 2013 Volkswagen Polo 6R

Erg mooi! Zeker icm de Eibach set zien de wielkasten mooi gevuld uit. Hoe is het comfort?

Het comfort vind ik acceptabel. In tegenstelling tot wat anderen zeggen denk ik dat de stugheid voor meer dan 70% te danken is aan de verlaging en niet aan de plattere 17" band. Ik heb de auto eerst verlaagd en heb toen al kunnen merken dat een stuk comfort weg was. De plattere 17" banden zijn me dan ook reuze meegevallen ten opzichte van de originele 15" band wat betreft comfortBig Grin. Overigens lopen de banden nergens aan, met dank aan Peterbaarlo en de tip van deMercerStick Out Tongue.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!