Stanley6R :: 2013 Volkswagen Polo 6R

Voorlopig de 17" velgen, misschien in de zomer nog xenon H7 replacement als mijn vrouw dat goed vindt (de Polo is nl.niet van mij...........:sad:). Ik heb nog een chroom strip voor de kofferbakklep liggen en 2x chroom inleg voor het stuurwiel maar daar wacht ik nog even mee tot de temperatuur boven de 20 graden uitkomt.

Groet,

Stanley
 
Welkom idd! Leuke 6R. Toch fijn, als het niet je auto is, maar je er wel veel in mag rijden ;) Chromen accenten gaan vast ook mooi staan op zo'n pepper grey!
Veel plezier hier en met de auto.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Geweldige website!

Complimenten voor jullie Site! In het begin ff zoeken:confused: waar je je gegevens moet invoeren en hoe je onderwerpen kunt vinden maar als je eenmaal weet hoe het gaat werkt het geweldig. :wink:.

Groeten, Stanley
 
17" TT rs velgen

Eind van deze week arriveren de velgenBig Grin............Maar als ze nog pekel strooien wacht ik nog even met ze eronder te zetten, haha. Ben de winter nu beu!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!