Standaard meegeleverd?

graafie zei:
Dan heb jij nog een aardig pakketje gratis mee gekregen.
Op zich vond ik het inderdaad netjes hoewel het niet de meest praktische kado's waren. Als ze al geld uitgeven aan dit soort gimmicks hadden ze dat voor mij beter mogen doen aan iets wat je voor je auto kan gebruiken zoals die lampenset, lakstift, gevarendriehoek of verbanddoos.
Maar goed, iets met een gegeven paard etc.

Wat ik wel prettig vond was dat ik nog 330 euro teruggestort kreeg op m'n rekening a.g.v. de prijsverlaging per 2011, had de auto begin oktober vorig jaar besteld, afgeleverd werd ie echter pas op 9 januari dus geprofiteerd van de lagere brochureprijs. Verkoper wist te vertellen dat dit gold voor de TSI, de BM was per 1 januari juist duurder geworden.

Daarnaast heeft de dealer op mijn verzoek gratis het Polo logo verwijderd en m'n eigen autoradio ingebouwd. Ik vond dat betrekkelijk normale service, de verkoper was echter van mening dat ik er wel degelijk erg blij mee mocht zijn gezien de extra arbeidsuren en dus kosten hiervoor.

enzolino zei:
zat er bij mij niet in wel 1000 euro een radio en een bos bloemen cadeau gekregen
Jij hebt er een autoradio van 1000 euro bij gekregen? Dat is wel een heel erg goede deal!
 
wat ik erbij gekregen heb:

Lakstift, driehoek, 2 hamers, liter olie, H7 lampenset, en instaplijsten
die laatste omdat ze mijn vorige auto letterlijk *kwijt* waren toen ik mijn Polo kwam halen en dus bijna 4 uur moest wachten :evil:
 
weem zei:
Wat ik wel prettig vond was dat ik nog 330 euro teruggestort kreeg op m'n rekening a.g.v. de prijsverlaging per 2011, had de auto begin oktober vorig jaar besteld, afgeleverd werd ie echter pas op 9 januari dus geprofiteerd van de lagere brochureprijs. Verkoper wist te vertellen dat dit gold voor de TSI, de BM was per 1 januari juist duurder geworden.


Die 330 euro heb ik niets van gezien,hoe zit dat precies?
 
Er zat bij mij een verschil tussen het bedrag op de oorspronkelijke koopovereenkomst in oktober 2010 en het bedrag op de uiteindelijk eindfactuur bij aflevering van de auto op 9 januari 2011.

De uitleg van mijn verkoper was zoals gezegd dat de 1.2 TSI Highline met de opties die ik had (eigenlijk alleen het sportonderstel) per januari 2011 goedkoper was geworden, kwam neer op een verschil van 330 euro netto onder de streep. Omdat ik het oorspronkelijk overeengekomen bedrag al had overgemaakt kreeg ik het verschil terug op m'n rekening.

Wat ik van hem begreep was dat de BM juist duurder was geworden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!