Stadslichten Polo 6R BM vervangen

@Sharky zijn de stadslichten bij jou al binnen :shock: ?? ik heb de mijne op 6 februari besteld en nog steeds niks ontvangen :evil:
ik heb de beste man gemaild :roll: waar mijn stadslichten blijven...want heb nog niks gezien >_<
 
Heb mailtje gekregen van de beste man Big Grin
hij vond het ook vreemd dat het zo lang duurde dus hij stuurt een nieuwe setje naar me toe maar nadeel is dat ik weer zo lang moet wachten :(

@Sharky
By the way heb je pics van je stadslichten?
 
Ik zou zelf dan voor die witte gaan aangezien LED en dimbaarheid zonder speciaal dimsysteem toch echt zwaar gaat flippen! Ik kan het mis hebben, maar LED in huis is vooralsnog nog niet dimbaar zonder speciaal systeem, dus dan zullen deze LED's dat ook wel niet zijn. Je kan ook je bochtenverlichting uitgooien, ben je ook van het probleem af Stick Out Tongue
 
Led zuigt echt hard qua effectieve opbrengst tov een H8 halogeen lamp. In je mistlampen zou ik dus gaan voor een wittte halogeen mistlampen.

Ik heb zelf in mijn A6 DRL led + mistlampen die aan gaan bij ch / lh. Vanuit de fabriek zaten er gele Osram lampjes in de mistlampen welke ik vervangen heb door xenonlook.com superwhite lampen.

OEM :
mistpitten1.jpg


Xenonlook.com :
mistpitten2.jpg


BTW: Vervelend dat er een foto formaat limiet op dit forum zit van maar 640x480.. bizar kleine foto's krijg je dan!
 
Zupah!! Ik ben overtuigd ik ga die Xenonlook h8 mistlampen bestellen Big Grin
denk dat de
ik had gisteren gekeken en daar zitten h8 Osram halogeen mistlampen in...dus die kunnen makkelijk vervangen worden. volgens mij heb je wel gelijk sharky dat die led lampjes niet goed dimbaar zijn...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!