Stadslichten Polo 6R BM vervangen

Mag je er wel LED in zetten? Heb even lopen zoeken naar deze lampjes maar alle LED's met de fitting T10 die ik kon vinden hebben erbij staan dat ze niet naar buiten mogen schijnen (Dus alleen als interieur verlichting gebruikt mogen worden).
 
http://www.xenonlamp.nl/webshop/shop.ht ... ory_id=110

Ik heb deze geprobeerd te installeren ze doen het wel maar niet storingsvrij ik krijg een gloeilampje melding zodra ik me schakelaar van 0 --> stadslichten --> Dimlicht :shock: stomverbaasd keek ik naar me dashboard toen dat lampje aanging....
zet ik me oude stadslampen er weer in dan krijg ik geen melding...
Ik heb Xenonlamp al gemaild waarom deze niet storingsvrij zijn...op de website staat toch duidelijk storingsvrij of ben ik nou gek... :roll:
 
Yeah het is even afwachten...ik kon geen telefoonnummer vinden op hun website dus heb ik maar even gemaild...hopelijk reageren ze vandaag nog.ze moeten maar een nieuw setje sturen die wel storingsvrij zijn of gewoon een ander type stadslicht die ook witlicht geeft.
 
Ik heb een Grijze Polo (5) Highline TSI, alleen nu valt het mij op dat de bluemotion hele andere koplampen heeft en deze geheel uit kan zetten. Waarom hebben ze dit bij de Polo Tsi of een andere Polo behalve de Bluemotion niet gedaan??

Groetjes,
Carolien

PS: foto's zijn onderweg van mijn bolide
 
1.2 TDI Bluemotion = H4 Koplampen
1.2 TSI = H7 koplampen

totaal verschillende koplampen dus
ik denk dat het te maken heeft dat de Bluemotion officieel een TRENDLINE is...deze bevatten sowieso de harde dashboard, plastic deurpanelen, geen hemelverlichting etc...en dan krijg je dus ook de cheapere koplampen (de o-zo-geweldige-licht-gevende-H4-koplampen NOT). er is hier een hele topic daar over met het verschil tussen BM/TSI en H4/H7 koplampen...

Ik begrijp alleen even niet wat dit te maken heeft met de stadslichten? die zijn naar mijn weten niet anders...dezelfde W5W T10 lichtjes naar mijn weten als op de comfortline? kan iemand dit confirmen?
 
KYC zei:
Ik begrijp alleen even niet wat dit te maken heeft met de stadslichten? die zijn naar mijn weten niet anders...dezelfde W5W T10 lichtjes naar mijn weten als op de comfortline? kan iemand dit confirmen?

Ja alle H4 en H7 koplampen hebben W5W als stadslicht. Alleen de Bixenon koplamp heeft ledjes.

Carolien zei:
alleen nu valt het mij op dat de bluemotion hele andere koplampen heeft en deze geheel uit kan zetten.

Wat bedoel je precies met geheel uit zetten?
 
Ik zie soms Polo's 6R rijden vooral BM en toevallig laatst na mijn idee ook een TSI, welke alleen de mistlampen aan kunnen zetten, zonder dat er een enkel lampje brand in de hoofdunit. Dus zonder licht rijden. Bij mijn Tsi is het namelijk zo dat ik de lampen niet uit kan zetten. Dan blijft er altijd een heel klein ik meen het (stads)lampje branden.

Het gaat misschien helemaal nergens over, maar mijn partner en ik vinden dat irritant dat onze lampen niet helemaal uit kunnen. Terwijl we steeds meer Polo's zien rijden die dat wel hebben en vaak met (ik meen) alleen de mistlampen aan rijden. Het knaagt aan ons dat we niet weten hoe dat nou kan. Omdat we laatst na mijn weten een TSI hebben gespot met alleen de mistlampjes aan. De dealer weet er al helemaal niets over te zeggen. Vandaar mijn oproepje op dit forum.

Graag hoor ik van jullie hoe dat nou kan? We hebben laatst wel gezien dat er een compleet andere unit in een BM zit dan in een Tsi. De knipperlichten van een BM zit ook op een andere plek als bij een Tsi of een 1.4 Polo.

Ik hoor het graag, alvast bedankt.
 
starsky zei:
Wat je bedoelt is dagrijverlichting, deze kunnen zowel in de koplamp als bij de mistverlichting zitten. Door je normale verlichting aan te doen (of de stadslampjes) gaat de dagrijverlichting uit.

Er is op dit forum al eerder discussie geweest over het uitschakelen van de dagrijverlichting, maar dat schijnt de dealer niet te kunnen.

Nee, klopt de dealer weet het ook niet maar ik zag laatst ook een polo tsi rijden die het wel had. Vandaar dat ik nogmaals het onderwerp wilde aankaarten. Maar het kan zo zijn, dat hij of zij de lichtunit heeft vervangen ofzo....en andere reden kan ik niet verzinnen. Waarom hij wel de lichten uit kan doen en ik niet haha!
 
Nou ik heb vandaag de nieuwe LED stadslichten geprobeerd te installeren...de eerste gaf geen foutmelding afijn...nu de andere installeren...doe de lichten aan en wat blijkt gloeilampje brand weer :evil: dus één van de lampjes was waarschijnlijk niet goed...ik heb sowieso al andere stadslichten besteld maar ik wou die xenonlamp.nl lampjes nog één keer proberen niet gelukt dus :'(
Ik ga wachten op de Duitse LED stadslichten die zouden storingsvrij zijn dus fingers crossed als ze binnenkomen

Ik ben het helemaal BEU NU dus ik heb het led stadslichtje in me kofferbak lampje maar geplaatst...toch nog resultaat vandaag i guess :roll:
[resize=600:s1sx0o4y]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181569_10150182695543275_647998274_8818902_6465490_n.jpg[/resize:s1sx0o4y]
[resize=600:s1sx0o4y]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/168348_10150182695583275_647998274_8818904_1319156_n.jpg[/resize:s1sx0o4y]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!