Stadslicht

Beste forumleden,

Sinds kort heb ik een Polo BM 1.2TDI uit 2011.

Nu heb ik de koplampen verwisseld voor deze; http://www.cargoods.nl/images/cargoods/large/products_14904.jpg

Werken perfect! Alleen nu vroeg ik me af of de U-tjes, dus de stadslichten mee kunnen branden met de DRL of misschien de DRL omwisselen met de stadslichten.

VCDS zal hier ongetwijfeld voor benodigd zijn. Mijn tweede vraag is dus ook of iemand in de buurt van Venlo (verder weg kan natuurlijk ook) mij hierbij zou kunnen helpen.

Alvast bedankt!
Jeffrey
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Yes, en als we toch aan het aanvullen zijn... Over deze lampen is erg veel geschreven bij de Duitstalige collegas op Polo6RFreunde (zoekwoord: U Tube). De 'maik' van aldaar, Basti (username WhiteDragon) heeft een shop x2car.de, hij is een van de importeurs van die lampen in Duitsland en hij weet heel veel over deze units. Hij verkoopt ze ook wel met een adapterkabeltje om de U's te laten branden als DRL zonder de achterlichten. Je bent dan wel gauw 100 euro euro verder incl verzendkosten (moet wel goedkoper kunnen als je zelf handig bent of iemand kent die het voor je wil doen):
https://www.x2car.de/Kabelsatz-Adapter-Tagfahrlicht-Standlicht-fuer-U-Tube-Scheinwerfer-VW-Polo-6R
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Dankjullie voor de reacties!

Origineel had ik er H4 in zitten. Nu dus H7 en gelukkig stond dat al geprogrammeerd zodat grootlicht en dimlicht samen gewoon aanblijven.

Ik zal eens kijken of er misschien iets met bekabeling mogelijk is om het voor elkaar te krijgen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!