Spuiten remklauwen

Ik zit eraan te denken om mijn remklauwen een andere kleur te spuiten/verven.

Ik vind ze op deze manier echt niet mooi. Iemand er al ervaring mee. Voor heb ik schijven, maar achter niet. Iemand ervaring met het spuiten daarvan?

Ik hoor het graag...
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
Ik heb m'n remklauwen geverfd met het setje van Foliatec. Werkt perfect en kost geen drol (+- €25,-).
Achter heb ik remtrommels, die heb ik zwart gespoten met hittebestendige verf.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ter aanvulling op Allison. Foliatec is zeker asn te raden en in veel kleuren beschikbaar.

Ik zou een brug huren bij een doe het zelf garage.
Geen last van regen, wind, zand etc

Over het proces genoeg filmpjes te vinden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb twee componenten remklauwverf gebruikt uit een potje, dus met een kwast aanbrengen. Van het merk Motip. Dat raad ik absoluut aan. Je hoeft ook minder af te plakken omdat je met een kwast wat voorzichtiger kan werken. Goed je remklauwen schoonmaken en ontvetten. De remtrommels achter zeker niet in kleur doen, dat is ontzettend fout :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Ik heb m'n remklauwen geverfd met het setje van Foliatec. Werkt perfect en kost geen drol (+- €25,-).
Achter heb ik remtrommels, die heb ik zwart gespoten met hittebestendige verf.
Dankjewel voor de info.. dan ga ik het zelf doen.. twijfel alleen nog met de kleur....

iemand een suggestie ..
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
Ik heb twee componenten remklauwverf gebruikt uit een potje, dus met een kwast aanbrengen. Van het merk Motip. Dat raad ik absoluut aan. Je hoeft ook minder af te plakken omdat je met een kwast wat voorzichtiger kan werken. Goed je remklauwen schoonmaken en ontvetten. De remtrommels achter zeker niet in kleur doen, dat is ontzettend fout :mrgreen:
Dankjewel man ..
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
ja mijn mening is op zulke kleine klauwtjes van een 1.0 het lekker normaal te houden haha maar dat is mijn mening.
op je witte auto met 420mm keramische schijven en 8pots klauw is wel vet ja

Zeker waar. Rood is wel standaard kwa remmerij tegenwoordig maar toch had ik zelf voor rood of zwart gekozen.
Kwa prijs & kwaliteit zou ik gaan voor Hammerite.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!