In Spritmonitor heb ik gekozen voor km/l. Toch zie ik hier bij mijn posts l/100 km staan. Hoe kan dat?
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Test.
Jammer dat je het niet zelf kan instellen. Was er nu juist aan gewend aan L/100km.
Dat weet ik wel zeker; ik had een 1.0 tsi 140 pk en die liep 1 op 17.7. Maar ik rijd veel snelweg vanuit Friesland op en neer naar de Randstad. En dan is zo'n 2.0 best relatief zuinig. Zelfs als je zo af en toe een tussensprintje doet of een beetje gek doet. Naar het circuit ga ik niet, stoplichtsprintjes boeien me totaal niet en ook heel hoge snelheden vind ik weinig interessant. En zo kun je toch wel degelijk veel "rijplezier en ervaring" putten uit zo'n auto. Pluspunt voor mij is dat hij zich ok prima leent voor relaxed en comfortabel toeren. Wanneer je puur gaat voor het betere gooi- en smijtwerk, zijn er veel aantrekkelijker alternatieven.Kom op zèg.. lijkt me dat als je een GTI koopt dat je vooral voor rijplezier en ervaring gaat aangezien je een dikke 2.0 hebt gekocht
Ga er maar vanuit dat je wat vaker bij de pomp staat dan bv een wel zuinige 1.0 tsi 95pk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.