Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

spritmonitor gemiddelde

Discussie in 'Vragen en suggesties' gestart door Rosinfield, 1 mei 2019.

1. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28
    In Spritmonitor heb ik gekozen voor km/l. Toch zie ik hier bij mijn posts l/100 km staan. Hoe kan dat?

Spritmonitor.de Volkswagen Polo AW GTI 2.0 tsi

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Johan

Administrator VCDS Support

Lid geworden:
    29 jul 2008

3.915
    376
    83
    Eerlijk gezegd zou je dat even moeten navragen bij spritmonitor, dit plaatje wordt via hun server ingeladen en hebben wij niets mee te maken :)

Volkswagen Golf GTI Pirelli 1.8 8v 112pk

4. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28
    Dank je. Er zal een reden voor zijn. Bij andere fora zie ik het wel in km/l zoals ik het ook op SM heb aangegeven. Maar maakt verder ook niet uit.

5. Johan

Lid geworden:
    29 jul 2008

3.915
    376
    83
    Kun je een link sturen van het andere forum? Wellicht kunnen wij een deel van de link aanpassen dan.

6. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28

7. Johan

Lid geworden:
    29 jul 2008

3.915
    376
    83
    Dus toch te wijzigen aan onze kant, dit heeft @Maik ooit toegevoegd dus had geen idee, bedankt voor je nuttige tip!! ;)

Rosinfield vindt dit leuk.
  8. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28
    Graag gedaan!
    En ja, nu staat het er goed. Kan het nog steeds bijna niet geloven die waarde voor een GTI,
    so far so good ;)

Johan vindt dit leuk.
  9. Ruud9N

Ruud9N Well-Known Member

Lid geworden:
    24 jul 2013

2.636
    650
    113
    Test.

Jammer dat je het niet zelf kan instellen. Was er nu juist aan gewend aan L/100km.

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 9N 1.4 55kW/75PK.

10. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28
    Ik begrijp dat het nu standaard op km/l staat. Terwijl jij in SM je voorkeur hebt staan op l/100 km. Wat ook zou moeten kunnen en dat lijkt me ook de bedoeling, is dat hier de weergave komt te staan die jij hebt aangegeven in SM. Zo is het ook bij de Skoda fora; daar zie je beide, afhankelijk van wat de leden als voorkeur in SM hebben aangegeven. Maw, je hoeft dan niets zelf in te stellen, wat jij in SM hebt aangegeven, wordt gewoon overgenomen.
    Het maakt mij niet zo gek veel uit, maar wil ook niet op mijn geweten hebben dat het nu bij anderen niet naar wens is ;)

11. mausie

mausie Well-Known Member

Lid geworden:
    16 dec 2012

746
    394
    63
    Kom op zèg.. lijkt me dat als je een GTI koopt dat je vooral voor rijplezier en ervaring gaat aangezien je een dikke 2.0 hebt gekocht;)

Ga er maar vanuit dat je wat vaker bij de pomp staat dan bv een wel zuinige 1.0 tsi 95pk

VW Polo 6C BM Highline 1.2 TSI 135pk VagTechniek

12. Rosinfield

Rosinfield Active Member

Lid geworden:
    7 apr 2019

158
    47
    28
    Dat weet ik wel zeker; ik had een 1.0 tsi 140 pk en die liep 1 op 17.7. Maar ik rijd veel snelweg vanuit Friesland op en neer naar de Randstad. En dan is zo'n 2.0 best relatief zuinig. Zelfs als je zo af en toe een tussensprintje doet of een beetje gek doet. Naar het circuit ga ik niet, stoplichtsprintjes boeien me totaal niet en ook heel hoge snelheden vind ik weinig interessant. En zo kun je toch wel degelijk veel "rijplezier en ervaring" putten uit zo'n auto. Pluspunt voor mij is dat hij zich ok prima leent voor relaxed en comfortabel toeren. Wanneer je puur gaat voor het betere gooi- en smijtwerk, zijn er veel aantrekkelijker alternatieven.

13. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie