spritmonitor gemiddelde

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
2,368
1,279
132
In Spritmonitor heb ik gekozen voor km/l. Toch zie ik hier bij mijn posts l/100 km staan. Hoe kan dat?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dank je. Er zal een reden voor zijn. Bij andere fora zie ik het wel in km/l zoals ik het ook op SM heb aangegeven. Maar maakt verder ook niet uit.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Graag gedaan!
En ja, nu staat het er goed. Kan het nog steeds bijna niet geloven die waarde voor een GTI,
so far so good ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Test.

Jammer dat je het niet zelf kan instellen. Was er nu juist aan gewend aan L/100km.

Ik begrijp dat het nu standaard op km/l staat. Terwijl jij in SM je voorkeur hebt staan op l/100 km. Wat ook zou moeten kunnen en dat lijkt me ook de bedoeling, is dat hier de weergave komt te staan die jij hebt aangegeven in SM. Zo is het ook bij de Skoda fora; daar zie je beide, afhankelijk van wat de leden als voorkeur in SM hebben aangegeven. Maw, je hoeft dan niets zelf in te stellen, wat jij in SM hebt aangegeven, wordt gewoon overgenomen.
Het maakt mij niet zo gek veel uit, maar wil ook niet op mijn geweten hebben dat het nu bij anderen niet naar wens is ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Kom op zèg.. lijkt me dat als je een GTI koopt dat je vooral voor rijplezier en ervaring gaat aangezien je een dikke 2.0 hebt gekocht;)

Ga er maar vanuit dat je wat vaker bij de pomp staat dan bv een wel zuinige 1.0 tsi 95pk
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Kom op zèg.. lijkt me dat als je een GTI koopt dat je vooral voor rijplezier en ervaring gaat aangezien je een dikke 2.0 hebt gekocht;)

Ga er maar vanuit dat je wat vaker bij de pomp staat dan bv een wel zuinige 1.0 tsi 95pk
Dat weet ik wel zeker; ik had een 1.0 tsi 140 pk en die liep 1 op 17.7. Maar ik rijd veel snelweg vanuit Friesland op en neer naar de Randstad. En dan is zo'n 2.0 best relatief zuinig. Zelfs als je zo af en toe een tussensprintje doet of een beetje gek doet. Naar het circuit ga ik niet, stoplichtsprintjes boeien me totaal niet en ook heel hoge snelheden vind ik weinig interessant. En zo kun je toch wel degelijk veel "rijplezier en ervaring" putten uit zo'n auto. Pluspunt voor mij is dat hij zich ok prima leent voor relaxed en comfortabel toeren. Wanneer je puur gaat voor het betere gooi- en smijtwerk, zijn er veel aantrekkelijker alternatieven.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!