Spraycan nozzle kapot?

Thanks voor je nuttige antwoord.
Ik wilde dit weekend beginnen aan mijn auto en heb sinds vrijdagochtend nog geen antwoord op mijn vraag aan Carclean met dit probleem.
Daarnaast weet ik dat mensen op dit forum dit spul ook gebruiken, misschien zie ik iets over het hoofd of doe ik iets niet goed. Lijkt me dat er niet veel mis kan gaan met zo een prulding.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
 
Toevallig vanochtend antwoord;

Hallo Alexander,


Vervelend dat je spuitbus niet meer werkt.

Het product is fantastisch alleen de combinatie met een spuitbus gaat niet lekker omdat het product kristalliseert en de boel kan verstopt.

Het lijkt simpel maar dat is het helaas niet.



Hoeveel auto’s heb je ermee kunnen doen?



Ik hoor het graag.



Met vriendelijke groeten,

Carclean.nl

....
Lekker dan. En ik had hem gezegd dat ik maar 2x kort ermee heb gespoten. Nu dus maar geantwoord dat ik er geen een auto mee heb kunnen doen. Ben bang dat het byebye money is.
 
Ik heb dit vaker gelezen als klacht over de spraycan, maar ook dat CarClean vaak een nieuwe opstuurt als dit bij levering al het geval is.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!