sportuitlaat / uitlaatsierstuk

Mijn nieuwe Polo wil ik graag gaan voorzien van een dubbele uitlaatsierstuk, zoiets als op mn Blue GT. alleen de Blue GT is voor zien van een dubbele uitlaat naar achteren , mn nieuwe Polo heeft een 1.0 115 PK motor met een uitlaat naar beneden gericht. Heeft iemand ervaring met wat ik wil? of moet ik en deel van de uitlaat vervangen? en heeft dat dan motorische gevolgen?
Ben benieuwd!!!!

Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Mijn nieuwe Polo wil ik graag gaan voorzien van een dubbele uitlaatsierstuk, zoiets als op mn Blue GT. alleen de Blue GT is voor zien van een dubbele uitlaat naar achteren , mn nieuwe Polo heeft een 1.0 115 PK motor met een uitlaat naar beneden gericht. Heeft iemand ervaring met wat ik wil? of moet ik en deel van de uitlaat vervangen? en heeft dat dan motorische gevolgen?
Ben benieuwd!!!!

Hans

Ik ben hier geweest (2012 of 2013?) met mijn Polo 6R BlueMotion 1.2 TDI :

http://www.pmperformance.nl/fotos.html

het stukje pijp wat naar beneden gericht is wordt verwijderd en nadat er een uitsparing in de bumper is gemaakt wordt er een uitlaatsierstuk naar keuze op vast gelast. Echt een aanrader. ;)
Motorisch heeft dit geen gevolgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Ik heb ook een sport demper welke je kan beschouwen als sierstuk, hij maakt namelijk geen extra geluid. Er staat gewoon een vw logo en artikel nummer op de demper. Of het bij VW weg komt durf ik niet te zeggen, lijkt op de link die @graafie opgegeven heeft.

Ik zag laatst een zwarte Polo hier in de buurt die dezelfde demper er onder had.

full
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
zal wel wat custom laswerk zijn met VW eindstukjes


Klopt, is allemaal maatwerk. Goed is niet goed genoeg, het moet perfect zijn... Toen hij destijds mijn
320 gedaan had ging na 1 kilometer rijden mijn stelmotor kapot. 200 km van huis en 16:50... Een
bevriend garagebedrijf van hem heeft me toen geholpen met een leenauto :)
 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!