Sportiever geluid

Het geluid van mijn Polo 95pk DSG klinkt als een naaimachine, ligisch voor zo’n kleine motor.
Binnenkort word hij gechipt maar ik zou ook graag een sportiever geluid eruit willen hebben, hebben jullie nog suggestie’s om dat voor elkaar te krijgen?
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Ik heb zelf een open air filter van Forge gemonteerd voor een sportiever geluid. Aanrader, als je van het geluid van een opspoelende- en afblazende turbo houdt:mrgreen:
Zou je wellicht een opname van het geluid kunnen maken voor ons? Wellicht zeker een mooie oplissing inderdaad... maar vraag me echt af in hoeverre de 1 liter dan sportief klinkt :eek:
 
Volkswagen  Polo AW Full R-Line  1.0 TSI 135PK DSG 
@GoodMouse Het blijft een 3 cilinder, dus verwacht daar geen wonderen. Als het gaspedaal dieper ingetrapt wordt is er een zwaarder motor geluid hoorbaar en vooral de turbo ga je veel meer horen. Het aflblaasgeluid moet je wel van houden, het geluid is dan vergelijkbaar met een dumpvalve, misschien iets zachter.

Geluidsopname geeft geen goed beeld. Als je echt wil weten hoe het klinkt, haal je luchtfilterbox er maar eens af en rijd dan een rondje;)

Foto:

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!