Spoorverbreders gebruiken?

Bestel altijd spoorverbreders met een naafrand waar de velg op kan 'leunen', en langere bouten. Neem de maat van je originele maten + de dikte van de spoorverbreder. Spoorverbreders zonder naafrand trillen en schudden gegarandeerd, zelfs 3mm of 5mm.
Welke maten heb jij besteld voor je polo en wat was je totaal kwijt
Jou velgen zijn toch ook et 51
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik had en heb ze van H&R die hebben prima spacers.
Hub centrice (met naaf randje) dit centeerd je velg idd perfect.

Het is niet verplicht dit type te gebruiken en hoeft ook niet te trillen als je een beetje oplet hoe je het wiel monteert.
Vw heeft bolconische bouten en die zouden het wiel moeten centreren, wel beetje voor beetje aandraaien,
niet 1 bout gelijk vast jekkeren en dan de rest.
Daar een polo toch al last heeft van legday kan je rustig 1cm spaceren zonder problemen met 17" stock gti velgen.
Idd wel even de bouten opmeten en langere bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R Gti  1.4 Tfsi 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Je kunt het beste aan de voorkant smallere gebruiken dan achter, omdat origineel je achterwielen meer naar binnen staan. Ik had voor de voorkant 5mm, en achter 12mm. Die 5mm hadden geen centreerring dus trilden nogal, dus die heb ik er af gehaald en rij nu met alleen achter 12mm. Dat staat eigenlijk best wel OK zo. Heb nog wel gekeken naar naafverlengers (daar kan @Antera meer over vertellen) zodat ik toch die 5 mm kan gebruiken, maar dat is er niet meer van gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Jochemp
Je kunt het beste aan de voorkant smallere gebruiken dan achter, omdat origineel je achterwielen meer naar binnen staan. Ik had voor de voorkant 5mm, en achter 12mm. Die 5mm hadden geen centreerring dus trilden nogal, dus die heb ik er af gehaald en rij nu met alleen achter 12mm. Dat staat eigenlijk best wel OK zo. Heb nog wel gekeken naar naafverlengers (daar kan @Antera meer over vertellen) zodat ik toch die 5 mm kan gebruiken, maar dat is er niet meer van gekomen.
Er is idd ca 5mm verschil tussen voor en achter. Ik heb achter nu 5mm gebruikt. En voor niets op de OZ Leggera HLT.
Die 5mm zijn idd zonder naafrand maar achter is de originele naafrand vrij breed dus rust de velg toch nog op de naafrand en heb ik geen last van trillen.
Als iemand nog iets zoekt heb nog 12, 10, 8 en 3mm liggen. 12 en 10mm met naafrand.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!