Spoed! Parrot CK3100 carkit inbouwen polo 6R 2010

De oranje en rode kabels voor ignition en battery zijn bij mijn kabelset niet zo duidelijk. Ik heb namelijk geen oranje kabel gezien, alleen een rode.
Welke kabels moet ik wisselen?

3013ixf.jpg
Die rode en oranje kabel was met de orignele Parrot ISO power kabel. Die heb jij nu helemaal vervangen door een Drive&Talk.
Heb je daar een handleiding bij ? Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik zie wel 2 zekeringen en stekkertjes.
Misschien de kleuren bij de stekker in het blauwe kastje vergelijken tussen de originele en de huidige kabel.

Een van die kabels voorzien van een zekering moet naar een geschakelde plus, deze zit niet op de Quadlock stekker.
 
Die rode en oranje kabel was met de orignele Parrot ISO power kabel. Die heb jij nu helemaal vervangen door een Drive&Talk.
Heb je daar een handleiding bij ? Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik zie wel 2 zekeringen en stekkertjes.
Misschien de kleuren bij de stekker in het blauwe kastje vergelijken tussen de originele en de huidige kabel.

Een van die kabels voorzien van een zekering moet naar een geschakelde plus, deze zit niet op de Quadlock stekker.

Rood = rood
Blauw = oranje

Zodra ik rood met blauw verwissel verandert er niets, ik heb degene van wie ik de kabel heb gehaald de siuatie uitgelegd. Hij vertelde mij dat de blauwe kabel aangesloten moest worden op de geschakelde plus en dat deze bij de sigarettenaansteker zit. Enig idee hoe ik dit moet aansluiten?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!