Spoed! Parrot CK3100 carkit inbouwen polo 6R 2010

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar iemand die mij tegen een vergoeding wil helpen om mijn een parrot ck3100 carkit in te bouwen in de polo van mijn vriendin. Ik kom er wel uit met het aansluiten van de parrot maar het netjes wegwerken van de microfoon lijkt me erg lastig en daarvoor zoek ik hulp om samen deze parrot netjes in te bouwen. Ik woon in de buurt van eindhoven.
Mijn dealer vraagt incl. ISO kabel 230 euro voor het inbouwen dat vind ik wel erg veel.

Iemand zelf kennis van het inbouwen of ervaring met een goed adres?
 
Thanks voor alle reacties! Gisteren via via terecht gekomen bij een mannetje in helmond. Erg netjes geholpen. Tomtom laadsnoer aangesloten achter dashbord en omhoog laten komen bij A-stijl en parrot ck3100 ingebouwd en dat voor nog geen 200 euro met parrot. Erg tevreden! Nu nog xenon en led DRL en interieur en kenteken verlichting en hij is klaar. Iemand nog tips voor de juiste lampjes (zonder canbus storing)
 
Ter info! Mocht je een Af Fabriek radio hebben zoals de RCD / RNS van Volkswagen dan hoef je geen iso2Car2iso Verloop kabels aan te te schaffen omdat deze direct op de ingangen van de radio kunnen gezet worden! Dit bespaart een paar tientjes en je volume regeling werkt via je RCD of RNS..
Mocht iemand hier vragen over hebben ! Dan hoor ik dat graag...

Met vriendelijke groet,

Ilker
iLiCoM Electronics
Mailen mag ook natuurlijk
info@ilicom.nl
 
Ik heb een RNS 310 gekocht , er zat in mijn Polo al een Pioneer autoradio en een Parrot CK3100 ingebouwd.

Nu is het me gelukkig gelukt om zonder dingen te slopen het VAG-frame en de Pioneer eruit te halen. Het aansluiten van de Parrot op de RNS 310 lukt mij helaas niet omdat deze in de huidige situatie niet op de RNS 310 past.

Als ik alle bekabeling van de Parrot eruit haal kan ik natuurlijk heel simpel de quadlock, gps-antenne en radio-antenne op de RNS 310 aansluiten maarja die Parrot moet er ook in :).

Ik heb een foto gemaakt van de Parrot-bekabeling zoals hij in de Polo zat toen ik hem eruit haalde, alle kabels zitten aan elkaar vast zoals hij was gemonteerd (behalve natuurlijk de microfoon en radio-antenne anders komt hij er natuurlijk niet uit :cool:).

Waarschijnlijk is het niet veel werk maar ik heb hier totaal geen ervaring mee dus enige hulp is uiteraard welkom. Tevens vroeg ik me of het verstandig is de GPS-adapter te monteren achter het middelste luchtrooster?

Foto:
2ldexqv.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een RNS 310 gekocht , er zat in mijn Polo al een Pioneer autoradio en een Parrot CK3100 ingebouwd.
...
Ik heb een foto gemaakt van de Parrot-bekabeling zoals hij in de Polo zat toen ik hem eruit haalde.
...
Tevens vroeg ik me of het verstandig is de GPS-adapter te monteren achter het middelste luchtrooster?
Je hebt nu een Quadlock-ISO adapter, deze zou je kunnen vervangen door een Quadlock-ISO-Quadlock adapter zoals deze:
Kram ISO2CAR Volkswagen 86200 - Parrot CK3100 - Carkitcenter.nl

De antenneversterker heb je ook niet meer nodig.

GPS-antenne kan achter de luchtoosters, zolang er maar geen metaal boven zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echter bij het afsluiten van de RNS en de auto blijft de Parrot nog aan staan, is dit normaal of moet er iets worden aangepast?
Gaat 'ie wel uit als je het contact uit zet ? Dan is het juist.
Je kunt de Parrot gebruiken zonder de RNS aan te hebben.

Je hebt wel die lange kabel naar de geschakelde plus gebracht ? Pas dan gaat 'ie uit samen met de auto.
 
Hij gaat niet uit als het sleutel uit het contact is, de Parrot blijft gewoon aan staan.
Je had wel de 2 kabeltjes omgewisseld?
Draai vervolgens achter de radio, de 2 glaszekeringen van de parrot om, hierdoor werkt de parrot correct qua permanent en iginition stroom, zodat mee uit en aan gaat met het contactslot.
https://www.dropbox.com/s/cwwwjyrtfty5l5u/IMG_3313.JPG

Bovenstaande quote komt uit deze thread, hierin staat ook hoe je makkelijk een geschakelde plus aan kan sluiten:
http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/7873-parrot-ck3000-ingebouwd.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!