Voorstellen Spitsmuis Polo 6r 1.2 grijs

Hallo ik zal me effe voorstellen wel zo netjes, beetje druk druk gehad,ik ben Aray 31 uit Rotterdam ik heb recent een nieuw VW polo 1.2 uit 2011 gekocht hij is netjes rijdt heerlijk maar niet echt veel opties ik heb al recent een scherm met CarPlay gemonteerd rijdt goed alleen wat lichte min punten waar ik nog mee bezig ben bijv cruise control die niet werkt maar ik ben er mee bezig en wordt hier goed bij geholpen daar waar het kan door jullie!!

Ik wil graag wat tips trics van jullie met jullie expertise voor wat tuning voor mijn polo niet te uitgebreid en al te duur dit is het volgende wat ik erin wil doen en in gedachten heb ik hoor graag jullie mening.

-koplampen xenon /led verlichting met stippen welke kan ik doen en eventueel waar?
-Armsteun welke adviseren jullie mij?
-chiptuning is dat verstandig raden jullie het aan?
- zijn er nog andere adviezen tips die jullie voor mij hebben die me polo wat bozer en mooier tegelijk kunnen maken, wat kan ik ervan maken welke pakketten zijn interessant?

Groetjes,
Aray.
 

Bijlagen

  • IMG_0191.jpeg
    IMG_0191.jpeg
    2.9 MB · Weergaven: 36
  • IMG_0190.jpeg
    IMG_0190.jpeg
    5.2 MB · Weergaven: 35
  • IMG_0188.jpeg
    IMG_0188.jpeg
    3 MB · Weergaven: 35
  • IMG_0187.jpeg
    IMG_0187.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Steph
Welkom!
Vergeet je spiegel rechts niet uit te klappen, haha.
Verder veel leesplezier en veilige km's gewenst! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Aray
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!