Heb echt spijt, dat ik mijn Polo GTI niet eerder heb aangeschaft
Rijdt hem sinds eerste week mei van dit jaar, maar nu de teller in de buurt van 10.000 komt begint het blok steeds meer ,,los,, te komen, wat een brute kracht.
Heb hem heel beheerst ingereden de eerste 2000 km, daarna regelmatig het schutbord aangetikt.
Afgelopen vrijdag fff tussen de Wijkertunnel, en afslag Uitgeest iets verder ingetrapt, maar moest bij 198 weer op de rem, ivm een voorligger.
Vooral als je rond de 140 toert, en je trapt het gaspedaal helemaal fff in begint de lol pas echt.
Je wordt echt in je goedzitende stoel gedrukt, en de toerenaald schiet tegen en over het rode gebied aan, dat is toch wat anders dan in een Vennixwijk Mondeo / Passat of een halve accu Honda / Prius.
Zoals eerder gezegd in een vorig bericht, valt me op dat de GTI erg veel aandacht trekt.
Zie veel draaiende hoofden, denkend is dat een Polo, of een Golf ?
Heerlijke auto

Rijdt hem sinds eerste week mei van dit jaar, maar nu de teller in de buurt van 10.000 komt begint het blok steeds meer ,,los,, te komen, wat een brute kracht.
Heb hem heel beheerst ingereden de eerste 2000 km, daarna regelmatig het schutbord aangetikt.
Afgelopen vrijdag fff tussen de Wijkertunnel, en afslag Uitgeest iets verder ingetrapt, maar moest bij 198 weer op de rem, ivm een voorligger.
Vooral als je rond de 140 toert, en je trapt het gaspedaal helemaal fff in begint de lol pas echt.
Je wordt echt in je goedzitende stoel gedrukt, en de toerenaald schiet tegen en over het rode gebied aan, dat is toch wat anders dan in een Vennixwijk Mondeo / Passat of een halve accu Honda / Prius.
Zoals eerder gezegd in een vorig bericht, valt me op dat de GTI erg veel aandacht trekt.
Zie veel draaiende hoofden, denkend is dat een Polo, of een Golf ?
Heerlijke auto
