Spijt GTI

Hehe ja met Militek kom je denk rond de 235. (stage 2) Denk echter dan wel dat DSG aanpassingen zijn vereist/aanbevolen.

Overigens zijn dit waardes met euro 98. Met euro 95 kwam ik rond de 209 pk (8pk verschil!). Tip dus gooi zo hoog mogelijk octaan gehalte erin ;) BP ultimate (octaan 98?) is beste volgens JD. Ik tank nu Shell V-power dat 96/97 octaan heeft.
 
Gulf is helaas geen 100 meer tegenwoordig... (kijk maar op de specs van de gulf site).

Tegenwoordig is BP Ulltimate het best in Nederland. (alleen in duitsland is nog shell vpower racing en aral ultimate 102 te krijgen).
 
Ha die Mark....ik kom jou ook overal tegen he.


Ik had dat nog niet gehoord van Gulf Challenger,maakt me verders ook niet uit..k tank toch altijd bij de BP.

Nu ik je hier toch tref...komen er meer stages voor de Polo GTi dan alleen chippen/uitlaat?
 
Hi Marc,
Meer vermogen en koppel op de 1.4 TSI zal waarschijnlijk ook betekenen dat er wat met de versnellingsbak moet gaan gebeuren om het geheel betrouwbaar te houden... of er dus echt turbo's beschikbaar gaan komen is nog even afwachten.
Groeten,
Mark
 
Stage 2 Milltek resultaten @ JD, niet te vergelijken met de eerdere (ook al mooie) Stage 1 tuning. Ik had het gevoel dat JD per ongeluk nabranders had geïnstalleerd ipv de Milltek uitlaat zoveel trekkracht was er beschikbaar tov de Stage 1 tuning (die, nogmaals, ook al heel goed was vergeleken met de 180pk standaard versie). Geen DSG aanpassingen toegepast (of heb ik iets gemist Mark :)).

Foto6CAPEPK7D-1.jpg
 
Zorgen zijn voor later toch Big Grin . Maar ik ga niet voor niets naar JD in dit geval. Voor zover je zekerheid kan krijgen weet ik in ieder geval dat ik bij de beste tuner ben geweest (subjectief, I know maar met meerdere auto's alleen maar goede ervaring tot nu toe).
 
sallie zei:
Stage 2 Milltek resultaten @ JD, niet te vergelijken met de eerdere (ook al mooie) Stage 1 tuning. Ik had het gevoel dat JD per ongeluk nabranders had geïnstalleerd ipv de Milltek uitlaat zoveel trekkracht was er beschikbaar tov de Stage 1 tuning (die, nogmaals, ook al heel goed was vergeleken met de 180pk standaard versie). Geen DSG aanpassingen toegepast (of heb ik iets gemist Mark :)).

Foto6CAPEPK7D-1.jpg


mag ik je vragen wat de Milltek uitlaat compleet gekost heeft?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!