Speakers Polo 1997 1.4

Hoi,

Ik wil deze week mijn speakers vervangen in de deuren van mij 3-deurs polo uit 1997. Weet iemand welke maat speakers ik moet hebben?

Voor zover ik weet ga ik de binnendeur eruit halen, huidige fabrieksspeaker eruit die onderhand 20 jaar oud is, en de nieuwe speaker erin zetten.

Vergeet ik iets en is het zo simpel als het lijkt?

Thanks!
 
Volkswagen  Polo 1997  1.4 
volgens mij zijn het 100mm speakers in de 6N. deurbekleding eruit, stekker uit de speaker, popnagel uitboren, nieuwe speaker erin popnagelen, stekker erin, testen, goedkeuren, deurbekleding erin.

Dus met simpelweg roostertje eruit en oude speaker losschroeven kom ik er niet? Kan zo wel bij de speaker namelijk
 
Volkswagen  Polo 1997  1.4 
Thanks! Ik bestel wel gewoon 16,5 cm en dan kijk ik wel hoever ik kom met inbouwen. Zo moeilijk kan het niet zijn
Uit ervaring kan ik zeggen dat het tegen kan vallen.

Van een gemiddelde vervangings speaker is de spoel(magneet) dikker.
Valt dieper de deur in.
En dan gaat je raam dus niet meer open.
De ervaring leert het.:eek:
Gewoon uitproberen.

Bij mijn 6n toen de tijd ook een composetje in de deur gezet.
mid speakers en filters in de deur,
tweeters op de originele plek in de a style.

Die speakers zitten nu achterin mijn 9n3 met een dikke vulring.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Uit ervaring kan ik zeggen dat het tegen kan vallen.

Van een gemiddelde vervangings speaker is de spoel(magneet) dikker.
Valt dieper de deur in.
En dan gaat je raam dus niet meer open.
De ervaring leert het.:eek:
Gewoon uitproberen.

Bij mijn 6n toen de tijd ook een composetje in de deur gezet.
mid speakers en filters in de deur,
tweeters op de originele plek in de a style.

Die speakers zitten nu achterin mijn 9n3 met een dikke vulring.

Wil er nu mee beginnen. Huidige rooster eruit klikken is voldoende denk je? Voel er niet veel voor om de hele binnendeur eruit te halen zoals alle yt filmpjes aangeven
 
Volkswagen  Polo 1997  1.4 
Wil er nu mee beginnen. Huidige rooster eruit klikken is voldoende denk je? Voel er niet veel voor om de hele binnendeur eruit te halen zoals alle yt filmpjes aangeven
Deurpaneel moet er vaak wel af ja.
Maar dat is niet heel moeilijk.
Zit met klikkers en een paar schroeven.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!