Sorry ik heb mijn vraag gesteld zonder je versterker aankoop te zien Wat ik bedoelde was je auto
Haha ok, bedankt voor je uitgebreide antwoord
Ik heb die van mij op 2 januari besteld, maar ook via leasemaatschappij (Athlon). Die zijn blijkbaar alles behalve snel want pas op 10 februari kreeg ik telefoon van een dealer dat er een bestelling was geplaatst. In de brief van de leasemaatschappij werd gesproken over 4 april, maar de dealer zei dat het toen al weer even geleden was dat de leasemaatschappij voor die datum had gevraagd. Verder nog geen update gekregen van beide partijen, vandaar dat ik nieuwsgierig was. Zal deze week eens naar de dealer gaan bellen wat de status is.
Inderdaad ook een BlueGT, Candy White, antraciet velgen. Verder heb ik zo ongeveer alle opties behalve het winterpakket en PDC! Oh en geen leer/alcantara, omdat ik het standaard interieur lekker fris vind zo!
Inderdaad ook een BlueGT, Candy White, antraciet velgen. Verder heb ik zo ongeveer alle opties behalve het winterpakket en PDC! Oh en geen leer/alcantara, omdat ik het standaard interieur lekker fris vind zo!
Idd bijna dezelfde als ik heb (check mijn garage), ik heb echter wel winterpakket genomen, alleen al voor de stoelverwarming is het heerlijk! op stand 2 zijn ze al heet (ja heet) voordat ik de straat uit ben. Met dit weer onmisbaar vind ik. Ik heb ook geen PDC genomen, auto is klein en overzichtelijk dus parkeren is geen probeel. Bij een sedan kan ik mij nog voorstellen dat je PDC wilt maar een hatchback heeft het niet nodig.
Heb hem inderdaad gezien. Wat jij met het dak hebt gedaan twijfel ik ook nog over, al dan niet carbon, maar het is een leaseauto dus denk dat ik het maar gewoon standaard laat
Zojuist gebeld met de dealer, auto is al binnen en staat sinds vandaag op kenteken :O Dat is dus al 6 weken na de besteldatum. Ik moet nu wachten op de verkoper om een afspraak te maken om de auto op te halen, ik kan niet wachten
btw, ze zeggen toch:
Turbolag is there so that you have time to place your coffe back in the cupholder.
of nog zo'n mooie:
horsepower means how hard you hit the wall.
torque means how far you take the wall with you.
als je alleen lekker zo rond de 1200 a 1500 toeren lekker zunig loopt te wezen en er komt ineens iemand je koffer induiken en je trapt dan in zn 2 t gas in heb je even een klein moment turbolag even een halve seconde en dan BAM druk in de rug en vooruit met die hap
life doesn't get better than this
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.