Spaniard :: 2013 Volkswagen Polo BlueGT

Sorry ik heb mijn vraag gesteld zonder je versterker aankoop te zien Stick Out Tongue Wat ik bedoelde was je auto Big Grin

Oh zo Stick Out Tongue

uhhh, even graaien in dat stoffige geheugen hoor.
Volgens mij heb ik de bestelling geplaatst in de 2e of 3e week van januari.
exacte datum weet ik even niet meer.
Toen is het doorgezet naar de leasemaatschappij, in mijn geval 'GE Capital', dus denk dat de echte bestelling bij de fabriek zo in de 3e of 4e week van januari zal zijn geweest.

Levertijd voor de Polo an sich stond op 2 weken.
Toen zei ik al tegen mijn verkoper, ik gok dat dat wel iets langer zal zijn voor deze xD
Toen gokte we allebei al op 2 maanden.
Dat klopt aardig.
Dus ik zou voor jou ook uitgaan van 2 maanden levertijd ongeveer.
Misschien gaat het nu iets rapper, maar denk het nog niet.

overigens is 2 maanden levertijd gewoon netjes hoor voor een auto op bestelling.
Anders zou je een voorraad auto moeten nemen.

Hoop dat dit je vraag wel beantwoord Stick Out Tongue
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Haha ok, bedankt voor je uitgebreide antwoord Big Grin

Ik heb die van mij op 2 januari besteld, maar ook via leasemaatschappij (Athlon). Die zijn blijkbaar alles behalve snel want pas op 10 februari kreeg ik telefoon van een dealer dat er een bestelling was geplaatst. In de brief van de leasemaatschappij werd gesproken over 4 april, maar de dealer zei dat het toen al weer even geleden was dat de leasemaatschappij voor die datum had gevraagd. Verder nog geen update gekregen van beide partijen, vandaar dat ik nieuwsgierig was. Zal deze week eens naar de dealer gaan bellen wat de status is.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Haha ok, bedankt voor je uitgebreide antwoord Big Grin

Ik heb die van mij op 2 januari besteld, maar ook via leasemaatschappij (Athlon). Die zijn blijkbaar alles behalve snel want pas op 10 februari kreeg ik telefoon van een dealer dat er een bestelling was geplaatst. In de brief van de leasemaatschappij werd gesproken over 4 april, maar de dealer zei dat het toen al weer even geleden was dat de leasemaatschappij voor die datum had gevraagd. Verder nog geen update gekregen van beide partijen, vandaar dat ik nieuwsgierig was. Zal deze week eens naar de dealer gaan bellen wat de status is.

Oke, dat schiet niet op dan.
Inderdaad maar even een belletje achteraan plegen.

En nu vanuit mijn nieuwsgierigheid Stick Out Tongue
Mag ik vragen welke uitvoering je hebt besteld? Ook een BlueGT?
Heb je nog een beetje veel opties erop?
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Inderdaad ook een BlueGT, Candy White, antraciet velgen. Verder heb ik zo ongeveer alle opties behalve het winterpakket en PDC! Oh en geen leer/alcantara, omdat ik het standaard interieur lekker fris vind zo!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Inderdaad ook een BlueGT, Candy White, antraciet velgen. Verder heb ik zo ongeveer alle opties behalve het winterpakket en PDC! Oh en geen leer/alcantara, omdat ik het standaard interieur lekker fris vind zo!

Nice, doet me denken aan de auto van Donatello.
Die heeft volgens mij ook Candy White met antraciet velgen.
Dat ziet er strak uit met geblindeerde achterruiten.
I.i.g. alvast gefeliciteerd met de aankoop :grin:

en wel foto's plaatsen als je hem hebt he! ;)
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Inderdaad ook een BlueGT, Candy White, antraciet velgen. Verder heb ik zo ongeveer alle opties behalve het winterpakket en PDC! Oh en geen leer/alcantara, omdat ik het standaard interieur lekker fris vind zo!

Idd bijna dezelfde als ik heb (check mijn garage), ik heb echter wel winterpakket genomen, alleen al voor de stoelverwarming is het heerlijk! op stand 2 zijn ze al heet (ja heet) voordat ik de straat uit ben. Met dit weer onmisbaar vind ik. Ik heb ook geen PDC genomen, auto is klein en overzichtelijk dus parkeren is geen probeel. Bij een sedan kan ik mij nog voorstellen dat je PDC wilt maar een hatchback heeft het niet nodig.
 
Heb hem inderdaad gezien. Wat jij met het dak hebt gedaan twijfel ik ook nog over, al dan niet carbon, maar het is een leaseauto dus denk dat ik het maar gewoon standaard laat ;) Ik zit er wel aan te denken om de remklauwen blauw te maken mits ik ergens een mooie kleur vind. Die standaard kleuren zijn allemaal veel te licht, ik zoek een mooie donkere kleur die wel lang en goed blijft zitten. Winterpakket nog over getwijfeld maar ik mis de stoelverwarming nu ook niet echt... PDC inderdaad niet gedaan omdat het een kleine auto is, hoewel ik nu wel echt gewend ben aan mijn achteruitrij camera (momenteen een Lexus CT200h uit de pool van mijn werkgever).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Idd bijna dezelfde als ik heb (check mijn garage), ik heb echter wel winterpakket genomen, alleen al voor de stoelverwarming is het heerlijk! op stand 2 zijn ze al heet (ja heet) voordat ik de straat uit ben. Met dit weer onmisbaar vind ik. Ik heb ook geen PDC genomen, auto is klein en overzichtelijk dus parkeren is geen probeel. Bij een sedan kan ik mij nog voorstellen dat je PDC wilt maar een hatchback heeft het niet nodig.

Bij leder alcatara pakket zit de stoelverwarming er ook bij ;)

Ik loop dus nog niks mis :)

de pdc heb ik puur genomen omdat het kon, en voor mn vrouw, die heeft wat moeite met haar diepte zicht.
Als ze dan wil parkeren heeft ze wat hulp.
Voor mij maakt het niet zo druk uit.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Zojuist gebeld met de dealer, auto is al binnen en staat sinds vandaag op kenteken :O Dat is dus al 6 weken na de besteldatum. Ik moet nu wachten op de verkoper om een afspraak te maken om de auto op te halen, ik kan niet wachten Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Helaas is de verkoper die mijn bestelling doet er vandaag niet :s Beetje jammer en vaag dat het niet anders kan. Tweede probleem is dat ik mijn huidige lease auto (is uit de pool van het bedrijf) bij het bedrijf moet inleveren, dus op een niet-werkdag betekend dat ik twee keer moet rijden (en dus een tweede chauffeur nodig heb). Ik ben benieuwd...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Haha, ben net pas klaar met de zooi erin leggen.
beetje a la beun de haas gedaan.
Maar goed.
Ben nog bezig met foto's maken en alles.
Alles zit een beetje tegen.
paar keer alles moeten staken door sneeuwval hier :( wat een kutklimaat hebben we toch in NL.

Auto is nu al weer helemaal goor.
Maar heb als het goed is toch wel een paar leuke foto's.
Moet alles nog even netjes uploaden naar mn website en kleinere versies maken.

Komt er aan Stick Out Tongue nog even geduld.

zit overigens een gezonde turbolag in die blue gt xD haha.
maar als ie dan komt dan word je ook wel even voortgestuwd ook :)
snelheid zit wel goed, daar hoef je niet per se een GTI voor te hebben. Stick Out Tongue al zou dat ook wel gaaf zijn :mrgreen:

Ben btw ook nog bezig voor de foto's en tekst voor de how to voor het inbouwen van die pioneer sub.

Maar zit met weersomstandigheden, tegenslagen en weinig tijd dit paasweekend.
Moet nog even studeren voor wat certificeringen deze week.

dus nog even geduld.
Foto's komen er aan.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Je hebt altijd een beetje turbolag.
Niks ernstigs hoor, hij gaat aardig rap.
Hij red t net niet bij mn V6 Stick Out Tongue maar kan em aardig bijbenen.
als je alleen lekker zo rond de 1200 a 1500 toeren lekker zunig loopt te wezen en er komt ineens iemand je koffer induiken en je trapt dan in zn 2 t gas in heb je even een klein moment turbolag even een halve seconde en dan BAM druk in de rug en vooruit met die hap Stick Out Tongue was echt grappig om te zien gisteren, iemand zo op mn kofferbak af komt sprinten ik zo bam op t gas.... 1 ...2 .... RATS :O zo er vandoor xD hahaha. zag je die kerel toch even vreemd kijken bij t volgende stoplicht, die zag 'Blue Motion' staan en dacht oh dat lukt wel xD
jammer jongen Stick Out Tongue
heb 2 extra letters die wat nuance in de zaak brengen.
'GT' muthafucka, en niet slow motion xD Stick Out Tongue dat ging toen even door mn hoofd.
Ik heb het iig erg naar me zin in de auto Stick Out Tongue

en ben nog bezig met inrijden ja, al heb ik daar zo mn eigen manier op Stick Out Tongue en dat is vooral niet rustig.
merk dat nu aardig in zn verbruik en snelheid, erg zunig is ie 'nog' niet, maar hij gaat als de brandweer.
ga de komende week weer beetje rustig aan doen, mn zuigerveren zijn nu hopelijk goed gezet.
Dan heb ik iig niet de GTI olieproblemen hopelijk. zal over een paar tankbeurten eens kijken of het verbruik al wat beter word.
Valt me nog steeds mee, dat ik je best lekker rustig ermee kan rijden en lekker zuinig, en t vermogen is er als je even haast hebt :)

Me vader vanmiddag even laten rijden, die wist ook ef niet wat ie meemaakte.
Hij nog zo, je had toch zo'n diesel Blue Motion besteld, die gaan toch niet zo hard xD
is goed pa :mrgreen:

goed, je merkt t wel aan mn reactie, ik ben er erg blij mee :)
lekker voor doordeweeks. en in t weekend racen met mn Mazda :)
life doesn't get better than this :)

vrouwlief vond het iets minder toen ik er even vol op t gas vandoor ging vanmiddag Stick Out Tongue maar die went er wel aan. zij is vooral blij met de stoelverwarming voor de winter, voordat ze een koude reet krijgt :)

ik ga nu even verder studeren, van de week gooi ik wat foto's online.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
btw, ze zeggen toch:

Turbolag is there so that you have time to place your coffe back in the cupholder.Big Grin

of nog zo'n mooie:

horsepower means how hard you hit the wall.
torque means how far you take the wall with you.
:mrgreen:
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
als je alleen lekker zo rond de 1200 a 1500 toeren lekker zunig loopt te wezen en er komt ineens iemand je koffer induiken en je trapt dan in zn 2 t gas in heb je even een klein moment turbolag even een halve seconde en dan BAM druk in de rug en vooruit met die hap Stick Out Tongue

Ow dat merk ik niet met die van mij ivm DSG, die schakelt dan 2 versnellingen terug en gaat er dan vandoor.

life doesn't get better than this :)

Laatst in een Golf5 R32 van een vriend gereden, toen werd ik wel ff jaloers, totdat je bij de pomp staat :shock:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!