Spaniard :: 2013 Volkswagen Polo BlueGT

in de vw configuratie staat dat je mag kiezen tussen de interieuren,en zie dat jij niet het standaard gt interieur hebt genomen,moest je echt bijbetalen voor je half leer met alcatara

De configurator en de folders kloppen voor de BlueGT veelal niet.
Zoals in mijn lijstje staat is hoe het klopt. Dus gewoon lekker 1250,- aftikken voor dat alcantara en leer. VW stijl :)
In de folder staat ook niet altijd dat xenon en winterpakket niet gekozen kunnen worden bij het half leder pakket.
Daarnaast staat in de configurator ook de easy entry optie erbij wanneer je een 5 deurs neemt, terwijl de easy entry juist de klappende stoelen zijn voor een 3deurs, welke helemaal niet kunnen bij de 5 deurs.

Ga dus uit van mijn lijstje, dat is correct.
Ik heb alles wat je mocht kiezen in deze combinatie behalve de asbak en aansteker, omdat ik niet rook.
Verder alles erop en eran.
Ik gaf niet om xenon dus dat boeide me niet zo dat dat niet mocht.
Daarnaast heb ik de helft van het winter pakket ook bij het half leder pakket.
Ik mis daarom alleen de koplampsproeiers en de verwarmde ruitensproeier.
De stoelverwarming zit bij het half leer pakket.

Hoop dat deze info een beetje helpt :)
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Eerste Foto's!!!!

Zo vanmiddag even snel langs de dealert geweest.

De auto word maandag voorzien van een 0 beurt en gepoetst.
Volgende week vrijdag heb ik een afspraak om de auto af te halen. Dus volgende week vrijdag ga ik los met foto's :) en beginnen met het maken van de how to voor de subwoofer.
De subwoofer ga ik namelijk eerder volgende week al halen.
Gelijk even met de verkoper (ex auto monteur) gehad over het inbouwen van de subwoofer, het netjes openmaken van de deuren en het coderen van extra functies in vagcom.
Kreeg nog een paar goede tips van hem.
Hij vond het allemaal wel interessant en wilde er bij helpen ook als ik er niet uit zou komen. :)

Hier een aantal foto's die de verkoper eerder vanmiddag voor me had geschoten.
!! De auto staat nog op transport blokken en zal dus iets lager komen te staan volgende week bij de nieuwe fotoshoot!!

Mooie auto! Ik snap wel waarom je alles zwart wilt maar ik vind het jammer dat het contrast van de diffuser/bumper voor wegvalt.

Maarre waarom zou je de deuren open maken voor de subwoofer? Gewoon de bedrading naar voren trekken (wat toch al moet ivm stroomtoevoer subwoofer) en direct achter de RCD310 aftappen.
 
Mooie auto! Ik snap wel waarom je alles zwart wilt maar ik vind het jammer dat het contrast van de diffuser/bumper voor wegvalt.

Maarre waarom zou je de deuren open maken voor de subwoofer? Gewoon de bedrading naar voren trekken (wat toch al moet ivm stroomtoevoer subwoofer) en direct achter de RCD310 aftappen.

de deuren openmaken is bedoelt om isolerende/dempende matten in te leggen.
dit om zuiverder geluid tekrijgen. dit gaat in de toekomst komen.

heb jij toevallig een foto hoe jij het hebt afgetapt.
ik heb geen idee hoe de stekker achterin de radio eruit ziet en wat voor kabels er bij die pioneer zitten.
kan ik het erbij prikken? in die stekker of zo.
of moet ik die draden knippen voor een vertakking?

overigens, als ik jouw auto zie baal ik er bijna van dat ik em nie in het wit heb besteld met antraciete velgen.
ziet er zwaar nice uit.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
ik denk ,dat in 2014 de blue gt ,vol met opties te krijgen is,.
als ik op de duitse vw configurator kijk ,kan ik de blue gt met xenon/panorama dak/leer/lades onder de stoel enz,wel bestellen.

ik wacht daarom denk ik nog even met kopen,
 
tja zo kun je wel blijven denken, meneer Pon bepaalt, denk alleen al aan de voetverlichting op de diverse modellen, zit er gewoon niet in en komt er niet in.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
we zullen het zien in 2014.

blue gt is dan minder aantrekkelijk voor de consument , ivm niet wegen belasting vrij meer, 1,22 ,haal je ook niet met de blue gt.

dus denk dat er dan meer opties te verkrijgen zijn,en eventueel prijs verlaging.

en nogmaals vw.de is de blue gt vol opties te krijgen , dus nog 9 maanden wachten ,en dan weten we het
 
we zullen het zien in 2014.

blue gt is dan minder aantrekkelijk voor de consument , ivm niet wegen belasting vrij meer, 1,22 ,haal je ook niet met de blue gt.

dus denk dat er dan meer opties te verkrijgen zijn,en eventueel prijs verlaging.

en nogmaals vw.de is de blue gt vol opties te krijgen , dus nog 9 maanden wachten ,en dan weten we het

Tja ik had een auto nodig en dan ga ik niet een jaar wachten omdat ik er dan "misschien" voetverlichting en lades onder de stoelen zit :')

1op22 haal je niet maar hij is wel zuinig wanneer je normaal rijd en wil je een keer snel dan zit er genoeg pit in! Een vriend van mij heeft een DS3 op benzine (zonder turbo) en die heeft minder Pk's en verbruikt meer dan mijn Yolo
 
we zullen het zien in 2014.

blue gt is dan minder aantrekkelijk voor de consument , ivm niet wegen belasting vrij meer, 1,22 ,haal je ook niet met de blue gt.

dus denk dat er dan meer opties te verkrijgen zijn,en eventueel prijs verlaging.

en nogmaals vw.de is de blue gt vol opties te krijgen , dus nog 9 maanden wachten ,en dan weten we het

Net als Donatello had ik ook gewoon een auto nodig.
De auto is voor mijn werk en ik kon niet nog een jaar in een huurauto blijven rijden.
En me eigen auto's zuipen teveel voor de 3 uur per dag dat ik in de auto zit xD
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
ik heb nu een 1.2 tsi met R-line pakket ,en panorama dak, en rijd de auto prive
en we kregen een volle dag een blue gt tot onze beschikking van onze dealer, met dsg,en dat beviel ons echt goed.

zijn?waren bezig met een blue gt samen stellen bij dealer,maar komen niet rond.wat ik aan de ene kant jammer vind,maar aan de andere kant ook weer niet
want ik vind het panorama dak echt heel erg mooi ,en wil toch wel leer/alcatara, en dak en xenon en dsg ,dus vandaar denk ik toch beter om te wachten.
die 8 maanden wegen belasting vrij zijn de kosten niet meer.
en als je de blue gt dus op de duitse configuratie doet kan dit dus allemaal wel,zoals ik het graag zou willen samen stellen.

desalniettemin vind ik jullie blue gt,s erg mooi om te zien
 
ik heb nu een 1.2 tsi met R-line pakket ,en panorama dak, en rijd de auto prive
en we kregen een volle dag een blue gt tot onze beschikking van onze dealer, met dsg,en dat beviel ons echt goed.

zijn?waren bezig met een blue gt samen stellen bij dealer,maar komen niet rond.wat ik aan de ene kant jammer vind,maar aan de andere kant ook weer niet
want ik vind het panorama dak echt heel erg mooi ,en wil toch wel leer/alcatara, en dak en xenon en dsg ,dus vandaar denk ik toch beter om te wachten.
die 8 maanden wegen belasting vrij zijn de kosten niet meer.
en als je de blue gt dus op de duitse configuratie doet kan dit dus allemaal wel,zoals ik het graag zou willen samen stellen.

desalniettemin vind ik jullie blue gt,s erg mooi om te zien

Je kan wel wachten maar je hebt geen zekerheid, misschien beslist PON dat de BlueGT nooit een panoramadak gaat krijgen in NL.

Las trouwens dat je de auto koopt met financiering en dan zal een auto in duitsland bestellen niet werken denk ik.
 
weet je ik vind de pk,s van de blue gt en dsg erg aantrekkelijk en rijd echt super,maar heb nu dak en dat vind ik ook echt super dus ,als de deal morgen niet rond komt,dan wacht ik tot 2014 en zie dan wel ( hoop natuurlijk dat er dan meer opties op komen )
 
Gisteravond thuisgekomen met de splinternieuwe Pioneer TS-WX77A
even wachten tot vrijdag, en alvast wat foto's maken voor de How-To.

Edit:

De eerste berg foto's van het apparaat en de bijgeleverde spullen zijn alvast gemaakt. Nu nog afwachten tot de levering van de auto :)
En alvast beginnen aan het schrijven van de tekst voor de How-To.
Nog even een foto voor nu:


IMG_0938Small.jpg

IMG_0965Small.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Ik heb hem niet besteld.

ik had gebeld gisteren om 1 uur. Toen hadden ze ze net binnen gekregen.
ben er toen rond het avondeten meteen langs gereden.
ik wilde er zeker van zijn dat ik de woofer voor aanstaande vrijdag (levering van mn BlueGT) binnen had. Ophalen is daarvoor de beste manier.
head die dag al vrij genomen om het meteen in te bouwen nadat ik me auto op op heb gehaald.
zou zonde zijn als ik dan nog op PostNL zit te wachten.

ik kan je helaas dus niks zeggen over levertijden van hifi dunp, sorry.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!