Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Helaas heb ik de spiegels van Maik niet meer kunnen ontvangen, dus zijn ze voorlopig nog even zwart.

Wel vandaag 'light smoked' folie besteld voor de achterlampen. Eens kijken wat dat doet.
Verder staat le polo heel veel stil. Rijd al een paar weken in een V70 en dat bevalt. Vanaf september is het weer wekelijks naar Arnhem, dus dan mag ze weer ;).

Iemand zin om een keer foto's te maken in de buurt?
 
Tóch weer besloten de Polo dit (school)jaar te houden. Kon helaas nog niet overstappen naar Rotterdam, dus nog een jaartje touren naar Arnhem. Daarnaast moest ze weer door de APK en nu rijd ik toch nog maar lekker in de Polo.

Wel nieuwe schroefset gemonteerd. Achter auto 3cm hoger gezet, voor 1cm. Deze schroefset is wat comfortabeler, en ook een stuk duurder overigens. Vind de rijhoogte wel iets mooier. Nog gloednieuwe zwarte matjesss erin.

Verder wil ik nog echt spierwit (bijna blauwige) H7 lampiess... Tot nu toe steeds te gele gekocht. Wie o wie?
 
Verder wil ik nog echt spierwit (bijna blauwige) H7 lampiess... Tot nu toe steeds te gele gekocht. Wie o wie?
Zelf heb ik goede ervaringen met "PIAA Xtreme White Plus". Erg mooi witte lampen, die ook nog eens een enorme hoeveelheid licht geven. Wel wat aan de prijzige kant voor een halogeenlamp, maar ik vind ze het geld zeker waard.
Ook goed, maar veel minder km's ervaring heb ik met "MTEC Diamond White". Ook mooi wit, geeft wel minder licht dan de PIAA's. Wel een stuk beter betaalbaar.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hmm.. Ja ik snap je punt dat je dan wat huiverig wordt:roll:
Xenonlamp.nl verkoopt wel zo'n framepje en je kunt eventueel zelfs met een van hun leveranciers contact opnemen dat zij de bestelling en installatie voor jou doen;)

En anders, jij had toch ook van die super witte lampjes in jouw civic? Kun je daar niet weer een geschikt setje van kopen?

Hmm.. AP zou idd goed kunnen, schijnen best goede setjes te zijn!
Zijn wel meerderen hier op het forum met een set van dat merk;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik dacht dus die uit mijn Civic gekocht te hebben.... Anders ga ik wel even langs met deze foto. "Die wil ik, en nie anders"

28092009320.jpg


Probleem is dat ik die krengen er nooit in krijg.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!