Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 'Black & Beige' • Te koop

maar hij is hem nog niet kwijt dus hij is nog altijd bij MY POLO ;)

groeten ger

Achja, als het alleen maar geld kost is zo'n rappe luxe polo wel leuk, maar daar ga ik niet van op mezelf...

polo1fbodegraven zei:
tenzij ie een r-line 1.2 tsi dsg besteld mmm

Kwacht nog ff op die nieuwe lijn polo's die dit jaar zullen verschijnen.... Of miss wat anders? :lol:

Succes soedje!

Nope nog niet! Gaat nog even naar de garage om de ESP uit te lezen, zodat ie helemaal tip top op marktplaats kan.

Heb wat probleempjes gehad met de auto, maar wordt deze week helemaal gefixed, uitglezen en alle elektrische probleempjes verholpen. Theoretisch zou ie vanaf deze week weer 2 ton mee moeten gaan.

Re: Soedje's 'Black & Beige' • Ze blijft nog even

Auto staat nog voor de deur.... en weer anders dan voorheen ;).
Dacht, als ie toch blijft... dan maar ff paar dingetjes veranderen:

- Highline grille weer ontstickerd (is nu chroom met TDI logo)
- Logo achter ook ontstickerd (van carbon naar chroom)
- Mini antenne (chroom)

En er komt een klein subtiel chromen randje onder de ramen volgende week.

Bas zei:
Beetje chiquere look dus.

Klopt ja.. 'VIP' stijl. Niet teveel chroom, maar gewoon subtiel en netjes. Zal wel beter staan als de zomervelgen er weer onder gaan (WANNEER IS HET ZOVER?!).

Ga nog wel foto's maken als ik tijd heb. Moet eerst goed schoon zijn en dat is heel lastig met paar honderd kilometer per week met dit weer :lol:.

Vooruit, foto van de grille die een half jaartje onder het zwarte vinyl heeft gezeten. En bewogen.
[resize=500:1vfpiyfg]http://img706.imageshack.us/img706/6025/img513.jpg[/resize:1vfpiyfg]

Aanzicht van de polo heeft echt veel meer smoel dan dat zwarte zeg!

Top om te lezen dat ie toch nog even blijft! :D
en ben wel benieuwd naar je resultaat :)

btw wil je die stadslichten van me nog hebben? :lol:

VW  6R 

Kon het dan eigenlijk ook niet laten deze te kopen toen ik ze tegenkwam:
aa111ct.jpg

Ventiel dopjes :D. Komen er pas op met de zomervelgen uiteraard....

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!