Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 7*

Maik zei:
:shock: Dat is echt niets!

Nja, iets meer dan 15 euro.... ;) Maar had net een pookje uit mn vorige auto verkocht voor dat geld. Toen dacht ik, wat kan ik voor 15 euro kopen voor de Polo.... :lol:

Net ook kentekenplaat heeelemaal naar de zijkant verplaatst met zuignappies. Subwoofer is ook aangesloten met de nieuwe radio, het gaat erg hard. Ben blij dat ik eindelijk weer de hele buurt kan laten meegenieten :cool:
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 8 mini updates*

Zo staat jouw mooie Polo er ook goed op Big Grin
Was een toffe dag!

afbeelding105.jpg


afbeelding108.jpg


afbeelding110.jpg


Doet ie dat goed of doet ie dat goed!!! :cool:
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 8 mini updates*

Hey pik. Thanksss... Vette pics! Hebbie ze nie wa groter ;)? Die sticker is bijna net zo groot als het VW teken joh haha. Moet er maar weer af binnenkort.

Alleen nog spoilertje + schroefset en misschien facelift achterlichten.... Is ie af :twisted:

Maarja dat zal nog wel even duren :?
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 8 mini updates*

Bas zei:
Eerst de boete afwachten XD

Of gewoon niet... Ben zelfstandig ondernemer. Heb een flinke opdracht binnengehaald.
Dus bij deze kondig ik aan:

Schroefset gekauft :mrgreen:... Wordt zo snel mogelijk gemonteerd uiteraarddd. Ennn gaat op de allerlaagste stand eerst. Als me dat bevalt, blijft ie. Zoniet ga ik (steeds) iets hoger tot het me aanstaat voor 500km in de week :lol:
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 8 mini updates*

haha leuk gedaan met die zuignapjes! Big Grin
btw valt dat je nummerplaat er dan niet af onder 't rijden? :roll:

gefeliciteerd met je opdracht! die schroefkit zal 'm goed staan ;)
oh en wat voor werk doe je eigk als ik vragen mag? :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 8 mini updates*

Vamorgen opgehaald bij suvtje (suares), thanks gozer!

Even supervette bewerkte iPhone foto ;)
[resize=600:1nfyttsr]http://img94.imageshack.us/img94/2796/328468257.jpg[/resize:1nfyttsr]

@Maik: Een heeeel stuk ja Big Grin haha
@Gewoonjan: Ik heb mijn eigen reclamebureau :)
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

@suvtje

Hey, ja man :). Was wel moe man haha, ook nog een half uur door nijmegen gereden voor een fuckin pin automaat :roll:.
Wordt waarschijnlijk maandag :cool:
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

@Thomas Haha net als ik dus, ruk aan die boete rollen die centen! Stick Out Tongue .

Ben benieuwd man, komt er zeker stijl uit te zien!.

Waar heb je trouwens je uitlaatsierstuk gekocht? Ik heb namelijk een GTI achterbumper gekocht, dus zal er ook een ander sierstukkie onder moeten.. ;)
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

Hahahaha, zo is dat! Ik hoop op een honderdje of twee... daar kan ik nog mee leven Stick Out Tongue.

Op Ebay, staat zat... vooral voor rechte benzine pijpies.
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

Eey thomas, Pic is dood ??

Enne kon je niet effe op bezoek komen op mn werk dan??? Ik zit de komende 2 weken nmlijk nog in nijmegen Stick Out Tongue
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

Even apart geupload, was gelinked vanaf twitter ;).
Als je nou ekkes had gezegd dat ge daar werrkt! Was trouwens wel met paps jeep. Want die stond voor de deur, en kon ik meekrijgen haha.

Maandag ff bellen voor afspraak voor montaageeuhh Big Grin
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 10 schroefset :)*

ghehe, tjah.. dat ie zuur wordt is iig zeker :lol:
uhu, iedereen heeft daar zijn eigen mening over dus er is niet bepaald iets over te zeggen, maar dat het goed staat, staat eigk wel vast; je kunt zelf bepalen of je er een cross of een low van maakt :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!