Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Haha de op één na laatste foto vind ik best wel geniaal :mrgreen:
Mooi gepoetst man ;) Al naafkapjes besteld trouwens?
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Ohneee nog niet gedaan... Had ze idd op marktplaats gezien voor 15 euro. Die stickers met zilver VW erop. Ze zijn 60mm, en ik had mn centercaps opgemeten en die lijken tussen de 55 en 58mm te liggen. Maar zal wel gewoon 60 zijn door kleine ronding erin.

Polootje, Als een malle ofniet :mrgreen:

Zit ook nog te wachten op mn gele folie. Vorige keer had ik ze veel sneller binnen :(
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Toch jammer dat in Nederland een kenteken "voor" verplicht is :-( zonder is toch veel mooier!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Sander zei:
Toch jammer dat in Nederland een kenteken "voor" verplicht is :-( zonder is toch veel mooier!

Ja dat is zeker zo. Heb em nu verplaats naar beneden rechts uit het midden in de grille.
Breekt het symetrische ff wat... Maar blijft lelijk.
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Bas zei:
Heb je de gaatjes in de bumper dicht laten maken en de bumper opnieuw gespoten??

Nope, zitten zelfs 6 gaatjes in, 4 van de houder en 2 van de kentekenplaat. Sommige gasten zijn echt prutsers eerste klas.

Maar omdat het zwart is valt het haast niet op... Als je dichtbij kijkt echter wel, maar dan zie je ook al die graflelijke steenslag. Ik ga ff sparen en misschien met een half jaartje ofso laat ik frontje opnieuw spuiten en misschien wel die bumper strak maken.
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

euhm.. volgens mij had Johan dat ook gedaan met zijn polo, moet je maar even kijken; weet zo alleen niet zeker of hij dat was, maar was wel iemand op 't forum hier ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Wordt toch wel een heel duur grapje denk ik. Of ik moet toevallig alles toevallig ergens goedkoop vinden. Maarrem, voor dat geld heb ik liever airride bijv. ;).
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Ja dat bedoel ik. En die auto stijgt denk ik niet eens de helft in meerwaarde door het nieuwere neusje... Bovendien vind ik deze neus wel lekker clean ogen zo.
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 4 Poetsbeurt*

Morgen komt de gele folie binnen, ze hadden mn bestelling over het hoofd gezien. Maar daarmee ga ik in ieder geval die mistlampen voor beplakken.

Daarnaast wil ik voorlopig die heldere H7 lampies in de koplampen doen (en evt. led bij stadslicht). Alleen veel ruimte heb ik niet onder die motorkap. Iemand wat tips om daar goed bij te komen zonder alles los te hoeven halen?
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 6 Filmshoot*

Gister even wat geëxperimenteerd met filmen/editten. Helaas heb ik er niet de apparatuur of ervaring voor. Maar filmen heeft me altijd al meer getrokken dan fotografie, wat ik dus al een tijdje doe :roll:.

Zonder statief, of andere hulpmiddelen... dus meer een testmovie van mn eigen auto.

http://www.youtube.com/watch?v=_dDVTwrKe9U
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 6 Filmshoot*

Filmen is goed gelukt!! Zo zie je meer van de polo als met foto's :)

Is bij jou voor de stootstrip doorlopen of zit de uitsparing voor de kt-plaat er nog in ??
 
Re: Soedje's 1.9TDI Highline *pag 6 Filmshoot*

Roy78 zei:
Mooi filmpje, goede muziek er onder.
Valt me nu pas op dat je je kenteken op een andere plek hebt aan de voorzijde.
Mooi!
Kenteken uit het midden heb ik altijd al een zwak voor gehad :roll:. Komt met zuignappies vast te zitten.

Bas zei:
Filmen is goed gelukt!! Zo zie je meer van de polo als met foto's :)
Is bij jou voor de stootstrip doorlopen of zit de uitsparing voor de kt-plaat er nog in ??
Uitsparing zit er nog steeds, maar valt niet erg op... Tenzij je dichterbij kijkt, samen met de 6 gaatjes :cry: Maarja, schijt aan hebben :twisted:

dennis1506nl zei:
ruig gedaan dat filmpje ;)
is altijd toch net wat leuker als foto's:)
Ook veel meer werk... Alle losse 'scene's', 1,5gb... :shock:

Wil zoiets naast fotografie ook wel eens op een polo meeting doen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!