Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Full picture on p18!!

Zo bijna 1000 km erop zitten met de GTI. Stap er iedere dag met veel plezier in. De automaat rijdt super vind ik.

Mijn gemiddeld verbruik is op dit moment 1op14.28 (7l/100). Rij hem netjes warm, olie 90graden, en dan rustig de snelheid opbouwen.
Af en toe gas geven tot 150 en dan weer rustig verder cruisen.
Heb de sport-stand nog niet echt gebruikt.

Van het weekend zullen we de 1500km grens wel hebben gepasseerd. :mrgreen:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Full picture on p18!!

We zijn een goede week plus en 1800 km verder met de GTI en ik moet zeggen hij bevalt me heel erg goed...
Al aardig wat leuke reacties op de auto gekregen van verschillende mensen.
" zo, die is dik" & " damn, wat een platte bandjes daar kan je geen stoepje mee op zeker" & " wat een bommetje" :mrgreen: hahaha..erg leuk dus.

Ok, behalve een Belg met een nieuwe Lancia die mijn achterbumper wilde kussen op de snelweg :twisted:
Actie: standje S :mrgreen: (gone in 60 seconds) Reactie van de Belg: zwaar gefrustreerde een middelvinger opstekend en een te logge Lancia die het niet kan bijhouden... :mrgreen:
En wij lagen in een deuk om zijn reactie.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - De GTI - Full picture on p18!!

Snowdude zei:
We zijn een goede week plus en 1800 km verder met de GTI en ik moet zeggen hij bevalt me heel erg goed...
Al aardig wat leuke reacties op de auto gekregen van verschillende mensen.
" zo, die is dik" & " damn, wat een platte bandjes daar kan je geen stoepje mee op zeker" & " wat een bommetje" :mrgreen: hahaha..erg leuk dus.

Ok, behalve een Belg met een nieuwe Lancia die mijn achterbumper wilde kussen op de snelweg :twisted:
Actie: standje S :mrgreen: (gone in 60 seconds) Reactie van de Belg: zwaar gefrustreerde een middelvinger opstekend en een te logge Lancia die het niet kan bijhouden... :mrgreen:
En wij lagen in een deuk om zijn reactie.

:lol: :lol: die belgen he :lol: :lol:
 
Re: Snowdude's Polo GTI - New Pictures P22

Ik was deze vrijdag nog terug geweest naar Reedijk voor 1 velg.
Heb Steven nog gesproken. Hij vertelde nog over jou dat je super laag
wilde :lol: lekker he op de 18". Winter velgen zien er goed uit :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!