Heeft de op het active info display weergegeven snelheid een zelfde afwijking als op een analoge meter?
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, had ik bedachtFf je Tom Tom ernaast houden!
Haha, weinig kans, de dagjesmensen blijven gewoon 63 km/h rijden op N wegen. En dan zelfs de rem intrappen wanneer er een huidige snelheidsmeter aanslaat.Wat nog mooier zou zijn als ze gewoon iedere personen wagen de teller ook iedere 2 jaar de teller eiken door een erkende keurings instantie.
Misschien dat we dan eindelijk van te langzaam rijdende mensen af zijn.
Ja, heeft dezelfde afwijking. Je kan flitsmeister, met gps-gebaseerde snelheid op je middenscherm zetten en dan vergelijken met de aid.Heeft de op het active info display weergegeven snelheid een zelfde afwijking als op een analoge meter?
GPS snelheid is accurater dan de meter in je auto. Heeft o.a. te maken met regels rondom de afwijking van snelheidsmeters. Een snelheidsmeter mag nooit een te lage snelheid aangeven, met als resultaat de ze dus allemaal een afwijking hebben om een te hoge snelheid weer te geven. Verder zal er ook iets met toleranties binnen meetmethoden zijn maar daar heb ik geen verstand van.Is de gps snelheid wel echt kloppend dan?
Ik heb altijd gedacht dat dat ook een benadering is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.