smoke achterlichten voor 6R

Ik ben vandaag weer wezen kijken. Hij stond nu binnen zonder 40cm sneeuw op zijn dak Stick Out Tongue

Hij stond gelukkig behoorlijk klem dus kleine spypic kunnen schieten van de achterlichten. Betere foto's volgen snel! PS die zwarte wielen zijn me winterbanden Stick Out Tongue Wilde me velgen sparen ;)
[attachment=1:avuva06j]Webversie04.jpg[/attachment:avuva06j]

Er stond ook een zwarte Polo BM naast me, dus zie origineel en smoked naast elkaar ;)
[attachment=0:avuva06j]Webversie05.jpg[/attachment:avuva06j]

Als de verlichting aan staat zijn ze helemaal supermooi! Ze zijn nog wat donkerder dan de foto's doen vermoeden maar dat lichtval is zoooo irritant! :lol:
 
ik heb de lampen er vandaag bij mij in gezet stelt echt niks voor,even bekleding weg houden dan alleen even een bout in de vorm van een vleugelmoer met een veer erop los draaien lamp voorzichtig naar je toe trekken dan kun je de stekker makelijk los maken en eruit is je licht.
 
foto's maken is echt niet nodig zo makelijk is het sla gewoon de bekleding weg in de kofferbak (er zit al een vakje bekleding los) en je ziet de schroef meteen zitten. schroes los,lamp naar je toe trekken,stekker los en klaar. ongeveer 3 min. werk. foto's van de hele polo bm met alle opties komen volgende week.
 
Kheb net even een mail verstuurd naar de bm onderdelenshop boer om te vragen of ze eentje willen opsturen. Vind ze mooier dan het origineel maar je kunt niks op die site bestellen alleen ff mailen van ik wil dat ding hebben stuur maar op en maak het geld over.

Maar het lijkt me idd niet moeilijk we gaan volgende week lekker alles inbouwen! Mijn eigen mypolo komt uiteraard ook Uitgebreid terug op de forum :)
 
[resize=600:1uifh1f9]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1387.snc4/163912_10150160722643275_647998274_8493733_1176623_n.jpg[/resize:1uifh1f9]

Kreeg ze vandaag binnen! damn wat zijn de achterlichten mooi zeg! ze worden ingebouwd zodra ik de auto binnen heb..er zit zo'n handleiding bij wat je verteld:
- Flapje van de bekleding wegduwen
- Schroefje loshalen
- Stekker loshalen
en omgekeerde volgorde de nieuwe lampen erin zetten stelt dus weinig voor
 
Oeh! ziet er zeer strak uit...ja met een wit auto vallen de achterlichten helemaal op!

dat uitlaatje!! dat ziet er echt zeer mooi uit. hadden ze een stuk van de bumper weg moeten zagen? heb jij een zwart boven dak of is dat alleen lichtinval ofzo?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!