smoke achterlichten voor 6R

zojuist gevonden op Ebay:

B7kdkEwmkKGrHqNicEzN1w6iTwBM0lYfOBQ_12JP-1.jpg

66922d6_23.jpeg


Hot or Not??
 
ben er zelf nog niet uit, mijne wordt namelijk zwart en zit alvast rond te kijken.. probeer me in te denken hoe dat staat i.c.m. zwarte polo en zwarte velgen.. er zullen over 2 maanden denk ik ook wel betere foto's te vinden zijn voor een beter idee hoe t zal staan.
 
Mijn Bluemotion wordt in week 1 geleverd. Het is een zwarte en ik heb deze lichten er ook op laten zetten. Had ze deze week in huis en bij BM-onderdelenshop vandaan, moest er toch in de buurt zijn :) Ze zijn daar origineel van VW en zien er echt waanzinnig uit! Ben erg benieuwd naar het resultaat zometeen! De standaard vond ik nml. ook erg mooi, twijfelde enorm!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!