smoke achterlichten voor 6R

Het aftellen is begonnen nog 5 dagen en dan mag ik hem ophalen...

@Sharky
door jou heb ik die achterlichten + LED kentekenverlicht gekocht hahaha...vond het echt sjiek staan op jouw polo dus wou ik het ook veranderen hehe
 
De Smoke achterlichten zitten er eindelijk in Big Grin nu nog het kentekenled verlichting (tering hoelang moet het duren voordat die ledjes binnenkomen? ik had 6 januari een mailtje gekregen dat mijn ledjes uit duitsland waren verzonden maar tot op heden nog steeds niks binnengekregen)...
 
ohh had ze net een mailtje verstuurd dat ik het we lang vind duren om iets uit duitsland te laten versturen! maar Sharky er staat dat die leds niet road legal zijn?
hoe zit het daarmee? want jij had ze toch ook geinstalleerd?
volgens mij is de kans dat je gepakt word op zoiets denk klein...maar goed
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!