Smets :: 2013 Volkswagen Polo GTI 6R

Alarm is ondertussen al 3x afgegaan, laatste 2x heb ik het zelf gezien, eerst wat het door een Harley, daarna zelfs door een golf gti! Veel te gevoelig dus, weet iemand of de gevoeligheid kan worden aangepast?

Vandaag waren eindelijk de spacers toegekomen, echter zonder bouten. Iemand een idee waar deze te vinden zijn?
 
Ik zou zeggen dat je blij moet zijn dat het alarm zo gevoelig is...
Denk dat veel van onze Nederlandse vrienden hun wagen dan nog hadden... :)
Maar ik geef je groot gelijk dat het vervelend is en niet zo hoort te zijn.
Wat betreft de bouten zou ik eens naar een bandencentrale of autospeciaal zaak gaan. Let wel op, als de spacer te dik is moet je langere bouten hebben.. ;)
 
Zo de spoorverbreders zitten eronder, ben vandaag langere bouten gaan halen.
Ineens de GTI weer wat properder gemaakt, professionele Karcher is toch iets makkelijk, met alle reinigingsmiddelen :)

De foto's zijn wel bagger :-(

IMAG0098.jpg
IMAG0099.jpg
IMAG0102.jpg
IMAG0106.jpg
IMAG0109.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo de vw logo's zijn al toegekomen.
Ook maar direct geplaatst, heb het achterste originele logo wel half gebroken bij het verwijderen :-(
Foto's zal ik straks proberen te nemen van de gti
IMG_20141026_140523.jpgWintermodus.jpg

heb just de zelfste juist vooraan ist bij mij me rood ook van jmf ? Big Grin oe eje hij die logo van vanachter losgekreegen ? Stick Out Tongue
 
.  .  . 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!